  • 21. Data: 2010-01-15 18:06:32
    Temat: Re: Tani monitor nie-TN
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:13:27 +0100, Marcin N napisał(a):

    > A pod jakim kątem przesiadujesz przed monitorem? Rozumiem, że gry używasz
    > pivota, to obrócony bokiem ekran TN wypada średnio, ale w normalnej pracy?

    Jasne, siedząc da się przeżyć (choć już od okolic 24'' zaczynają się
    problemy), ale osobiście często na stojąco obserwuję to co się dzieje.

    > Nigdy. A może porównujesz to do ekranu laptopa? Zwykle ekrany laptopów
    > wypadają fatalnie w porównaniu do nawet tanich TN.

    Nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o laptopy. Miałem (i mam)
    tylko jednego, na dodatek takiego, który zebrał bardzo pozytywne opinie na
    temat matrycy (choć bardziej chodziło o odwzorowanie kolorów). Katastrofa.

    W domu mam Neca na AS-IPS, w pracy HP na S-IPS... jakoś tak się
    przyzwyczaiłem :)

    t.

    --