  • 1. Data: 2010-12-16 11:29:27
    Temat: Tani kompakt z HD 720p (powyżej 300 zł ;)
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Jest trochę nowych kompakcików filmujących w HD. Jedne robią to lepiej, inne
    gorzej.
    Jaki polecalibyście kompakt. przy założeniu, że:

    - jest niedrogi (ale niekoniecznie do 300 zł ;),
    - filmuje przynajmniej w 720p przy minimum 24 klatkach/s,
    - pakuje filmiki jakimś sensownym kodekiem (nie MJPG),

    Wiem - specyfikacje są w sieci - mnie jednak raczej chodzi o własne opinie
    filmujących kompaktami.

    --
    Lol