    From: 3d <d...@...niebie>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Tani i cichy komp
    Date: Tue, 16 Apr 2013 23:25:43 +0200

    Witam,

    proszę o doradzenie, chcę złożyć kompa z takimi cechami:
    - tani
    - cichy
    - powtórzę się: cichy, czyli ostatecznie w stresie może coś wirowac
    cicho
    - energooszczedny
    - pod dlna - spdif, 1920x1200 to za mało, najlepiej z 3d, ale też
    remote desktop
    - esata
    - intel
    - może być duży fizycznie
    - pilot
    - 2x gb lan, mogę dokupić kartę

    Nastawiam się na celerona 3gen, duży radiator. Te modele z niskim
    doborem
    mocy nie powinny potrzebować wiatraka. Dysku niet, zasilacz z zapasem.

    A teraz wątpliwości: czy potrzebuję nvidie w wersji silent, czy grafa
    w procesorze?

    Które płyty mają programową kontrolę wiatrakow, jak to sprawdzić? Bo
    skryptem
    co już przećwiczyłem mogę lepiej wyregulować wiatraki niż dowolny
    bios z jakim
    miałem styczność. Czyli mogą jeżeli muszą chodzić powoli, gdy
    naprawdę się
    robi gorąco.

    W jakiej kwocie się zmieszcze? Czy taki składak ma sens? Mimo wszystko
    nie chcę mieć tych mini z atomem, nawet w wersji silent, że względu
    na cpu.

    Czy pilot musi być wbudowany w płytę, czy da się coś dołożyć?

    Z góry dzięki za dowolne rady

    --
    3d