  • 61. Data: 2022-12-22 12:10:22
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 11:22, Cavallino pisze:

    > Ktoś jednak smartwatchy zapewne używa w taki sposób o którym piszę.
    > Do nich kieruję pytania.

    To Ci opisałem używanie tych opcji od 12 lat, czyli od momentu kiedy się
    pojawiły ze stanem na dzień dzisiejszy i używałem dotąd, dokąd miało to
    sens. Wszystkie informacje od 4 operatorów dostałeś, łącznie ze
    wskazówką, że może coś się zmieniło w ostatnim tygodniu i masz
    kontaktować się z wybranym operatorem i chuj wie czego w sumie szukasz,
    bo WSZYSTKIE opcje są opisane w wątku.

    Plus odpada, Orange ci nie pasuje, T-Mobile za drogo, Play za drogo.

    To co wybierasz?

    > A nie do wszystkich, którym coś się wydaje, ale nie mają pojęcia o czym
    > piszą.

    Dostałeś FAKTY a nie domysły, nie kłam, jak zwykle i nie manipuluj.

    Na tą chwilę, to ty nie wiesz czego chcesz od obecnych ofert i nie masz
    bladego pojęcia o czym piszesz, jak zwykle.

    Za darmo, to możesz jedynie kogoś w dupę pocałować :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2022-12-22 12:12:56
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 11:20, Cavallino pisze:

    > Wątpię, żeby ktokolwiek przeanalizował wszystkie taryfy wszystkich
    > operatorów, że jest w stanie to tak autorytarnie stwierdzić.

    No to już przeanalizowałeś. I co?

    > A co się komu wydaje, to mnie nie interesuje.

    Gdzieś napisałem że mi się coś wydaje? Znów manipulujesz? Dostałeś FAKTY.

    > Tak czy tak - brak odpowiedzi też jest odpowiedzią, lepszą niż odpowiedź
    > nie na temat.

    Jak dotąd dostałeś więcej niż odpowiedź na temat więc nie kłam, co jak
    widać, robisz notorycznie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 63. Data: 2022-12-22 12:20:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2022 o 12:10, LordBluzg(R)?? pisze:

    > To Ci opisałem używanie tych opcji od 12 lat

    Pomyliłeś wątki.
    Ta odpowiedź dotyczyła aplikacji do forwardu sms, więc znowu bredzisz
    nie na temat.

    Jak zwykle.

  • 64. Data: 2022-12-22 12:24:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2022 o 12:12, LordBluzg(R)?? pisze:

    > No to już przeanalizowałeś.

    No właśnie nie przeanalizowałem i nie mam ochoty tego robić.
    Inaczej bym nie pytał.

    > Gdzieś napisałem że mi się coś wydaje?

    To wynika z Twojej twórczości w tym wątku.

    >Dostałeś FAKTY.

    Nie pytałem jak było 1,5 roku temu, tylko jak jest obecnie.

    > Jak dotąd dostałeś więcej niż odpowiedź na temat

    Nie interesuje mnie co się Tobie wydaje i co jeszcze zmyślisz.
    Pytam tych co OBECNIE używają smartwachy gsm z jakimiś taryfami.

    Ciebie nie, więc skończ ten nic nie wnoszący bełkot

  • 65. Data: 2022-12-22 12:31:28
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 12:20, Cavallino pisze:

    > Pomyliłeś wątki.

    Srątki. Wszystko jest w jednym wątku. Tylko debil nie zakuma, że eSIM
    jest dostępne od niedawna ale rozwiązania z klonowaniem SIM są dostępne
    od dawna. Na dodatek dostałeś opcję softwarową do wyboru.

    > Ta odpowiedź dotyczyła aplikacji do forwardu sms, więc znowu bredzisz
    > nie na temat.

    To pochuj pytałeś? Odpowiedź dostałeś i znów manipulujesz?

    > Jak zwykle.

    No, jak zwykle manipulujesz. Tak nawiasem, to nie jest tylko moje zdanie
    ale znacznej większości.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 66. Data: 2022-12-22 12:35:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2022 o 12:31, LordBluzg(R)?? pisze:

    brednie
    EOD

    Ktoś inny ma jakieś info o takich taryfach na DZISIAJ?

  • 67. Data: 2022-12-22 12:37:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 12:24, Cavallino pisze:

    > Ciebie nie, więc skończ ten nic nie wnoszący bełkot

    Bełkoczesz od samego początku, jak zwykle.
    Rządzić to sobie możesz w swoich gaciach :] Będę pisał gdzie chcę i co
    chcę a reszta też czyta i sobie zdanie wyrabiają, kto kłamie i kto
    manipuluje :] Jak dotąd, prowadzisz w w/w bezapelacyjnie :]

    Zatem czekaj sobie na jakąś odpowiedź od kogoś innego.

    Czas start:
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 68. Data: 2022-12-22 12:43:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 12:35, Cavallino pisze:
    > W dniu 22-12-2022 o 12:31, LordBluzg(R)?? pisze:
    >
    > brednie
    > EOD
    >
    > Ktoś inny ma jakieś info o takich taryfach na DZISIAJ?

    PLONK :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 69. Data: 2022-12-22 13:11:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2022 o 20:04, 2late pisze:

    > Jedyne co mi przychodzi do glowy to przekierowanie rozmowy na drugi numer.

    Znalazłem w miarę świeży artykuł na podobny temat
    :
    https://www.tabletowo.pl/esim-w-orange-play-plus-t-m
    obile-otvarta-cena/

    Wychodzi, że wchodzi w rachubę też Flex z niższymi pakietami, czyli już
    od 15 zł.
    Jest jeszcze Play, ale on wychodzi chyba drożej, jeśli chce się trochę
    dzwonić i korzystać z neta..

    Ale jeśli chodzi o karty to chyba wszystko - Plus w ogóle nie ma ofert w
    rodzaju multisim, Orange tylko Flex i abo, T-Mobile tylko abo....

  • 70. Data: 2022-12-22 17:25:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/12/2022 09:41 am, LordBluzg(R)?? wrote:

    > "Co pobiera duże ilości energii?
    > Bez karty SIM komórka pobiera niewiele energii. Jeżeli karta SIM jest w
    I dzieki za rade. Bo w zapasowych telefonach mam jakies karty sim
    powsadzane a caly czaskorzystam z wifi, bluetooth tylko. Musze to powylaczac.

    https://badzi0r.wordpress.com/