  • 1. Data: 2016-06-12 10:09:48
    Temat: Taki sobie diwajs
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Czy istnieje taki diwajs, że wkładam weń dysk 2.5" a całość
    wpycham w kieszeń 3.5", np. taką ?

    http://www.x-kom.pl/p/281944-obudowa-dysku-35-icy-bo
    x-kieszen-wewnetrzna-525-na-dysk-sata-35-czarna.html

    Na pierwszy rzut oka interfejs + zasilanie ustawione są identycznie w
    obu rozmiarach dysku.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2016-06-12 10:38:41
    Temat: Re: Taki sobie diwajs
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2016 10:09:48 +0200, PeJot napisał(a):
> [...]
    x-kieszen-wewnetrzna-525-na-dysk-sata-35-czarna.html

    > Na pierwszy rzut oka interfejs + zasilanie ustawione są identycznie w

    Cos takiego ?
    http://www.staples.com/Sabrent-BK-HDDH-35-To-SSD-25-
    Internal-HDD-Drive-Bay-Adapter/product_IM1TW7620

    To moze niekoniecznie sie nada, ale podobne pewnie na allegro
    znajdziesz :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-12 11:37:40
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czołem. Czy istnieje taki diwajs, że wkładam weń dysk 2.5" a całość
    > wpycham w kieszeń 3.5", np. taką ?
    >
    > http://www.x-kom.pl/p/281944-obudowa-dysku-35-icy-bo
    x-kieszen-wewnetrzna-525-na-dysk-sata-35-czarna.html

    Drogie (choć koszmarnie, to może nie...). Pierwsze takie "cuś" kupowałem,
    hmm... jakieś 20 lat temu, jak dyski 425 MB były duże... Choć wtedy też
    tanio nie kupiłem, ale, nie ja płaciłem, nie dla mnie było.
    Zestawisz dysk 3.5 w zatokę 5.25, zestawisz dysk 2.5 w zatokę 3.5, tak więc,
    zestawisz dysk 2.5 w zatokę 5.25 (nawet dwa się zmieszczą).

    > Na pierwszy rzut oka interfejs + zasilanie ustawione są identycznie w obu
    > rozmiarach dysku.

    Stosowna przelotka też do drogich nie należy. SATA/SAS raczej sa niezmienne
    niezależnie od rozmiaru, inne porty i zasilania są już zmienne. Dysk SATA
    wsadzisz w SAS i odpali, SAS nie wsadzisz (podobno) w SATA.

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 4. Data: 2016-06-12 11:39:36
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]
    Internal-HDD-Drive-Bay-Adapter/product_IM1TW7620

    > To moze niekoniecznie sie nada, ale podobne pewnie na allegro

    Dziwne, gdyby tam nie mieli. Jest tego, no, "ciut-ciut".

  • 5. Data: 2016-06-12 12:06:15
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 10:38, J.F. pisze:

    > To moze niekoniecznie sie nada, ale podobne pewnie na allegro
    > znajdziesz :-)

    Co prawda, cena taka sobie, ale o to dokładnie chodziło:

    https://www.morele.net/kieszen-icy-dock-adapter-dysk
    u-2-5-do-3-5-sata-hdd-ssd-icy-dock-mb882sp-1s-1b-456
    573/

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2016-06-12 15:16:55
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 12.06.2016 o 10:09, PeJot pisze:
    > Czołem. Czy istnieje taki diwajs, że wkładam weń dysk 2.5" a całość
    > wpycham w kieszeń 3.5", np. taką ?
    >
    > http://www.x-kom.pl/p/281944-obudowa-dysku-35-icy-bo
    x-kieszen-wewnetrzna-525-na-dysk-sata-35-czarna.html

    Chyba czegoś nie rozumiem.
    W opisie podali:

    "ICY BOX IB-158SK-B ... można zamocować w wolnej 3.5 kieszeni komputera
    stacjonarnego. 2.5 dysk twardy SATA lub SSD można umieścić bezpośrednio
    w ramce."

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2016-06-12 19:34:46
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-06-12 o 15:16, Kaczin pisze:

    > "ICY BOX IB-158SK-B ... można zamocować w wolnej 3.5 kieszeni komputera
    > stacjonarnego. 2.5 dysk twardy SATA lub SSD można umieścić bezpośrednio
    > w ramce."

    I o tę ramkę się rozchodzi, bo w zestawie jej brak.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem