    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Mar 2018 13:36:49 -0700 (PDT)
    Subject: Taka sobie sytuacja
    From: l...@g...com

    Jadę sobie spokojnie główną drogą dojazdową do miasta. Nagle myk przed nosem z
    podporządkowanej wyjeżdża mi samochod. Zahamowałem lekko i krótkim klaksonem
    wyraziłem swoja dezaprobatę, bez zbędnej złości, cóż zdarza się, może gość się
    zagapił, każdemu może się zdarzyć. Dojeżdżam rozpędem na odległość kilku metrów od
    jegomościa, ten kula się powoli, jakby specjalnie i wtem wciska hamulce do oporu,
    nikogo na drodze oprócz nas, żadnego kota, samochodu czy rowerzysty. Ja wciskam
    hamulce do oporu, dobrze, że rzeczy na tylnym siedzeniu zabezpieczyłem, smród gumy,
    okładzin, od jego tyłka dzielą mnie centymetry. Teraz dwie możliwości, gość sie
    zdenerwował klaksonem lub liczył, że zasponsoruję mu odszkodowanie z mojego OC. Tak
    czy owak działanie jak dla mnie bandyckie, mam jego rejestrację,pytanie czy warto to
    zgłosić organom.