  • 1. Data: 2012-07-24 15:43:02
    Temat: TakTak + internet ...
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Czy tylko u mnie dziś muli na maxa ?? czy znowu mają jakieś problemy ?

  • 2. Data: 2012-07-24 15:45:41
    Temat: Re: TakTak + internet ...
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > Czy tylko u mnie dziś muli na maxa ?? czy znowu mają jakieś problemy ?

    Zapomniałem dopisać ... Wawa/Piaseczno ... dziś kolega mający Orange miał
    też problem ze zwykłymi połączeniani audio ...

  • 3. Data: 2012-07-24 18:08:44
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-24 15:45, Chris pisze:
    > Chris nabazgrał(a):

    > Zapomniałem dopisać ... Wawa/Piaseczno ... dziś kolega mający Orange
    > miał też problem ze zwykłymi połączeniani audio ...

    U mnie muli od niecalego pol roku, czasem wiecej, czasem mniej, a chyba
    ze 3-4 dni zaliczyli totalny pad. Moze cos rekonfiguruja w wawie i
    okolicach?

  • 4. Data: 2012-07-24 21:37:36
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-24 18:08, ajaj pisze:

    > U mnie muli od niecalego pol roku, czasem wiecej, czasem mniej, a chyba
    > ze 3-4 dni zaliczyli totalny pad. Moze cos rekonfiguruja w wawie i
    > okolicach?

    i znow - polaczenie HSDPA transfer sredniu rzedu 10kbs - bez komentarza
    :( lepiej byloby miec stary model w tepsie na zwyklej lini telefonicznej
    10 lat temu - dawal 56kps

  • 5. Data: 2012-07-25 08:42:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    ajaj nabazgrał(a):

    > i znow - polaczenie HSDPA transfer sredniu rzedu 10kbs - bez komentarza
    > :( lepiej byloby miec stary model w tepsie na zwyklej lini telefonicznej
    > 10 lat temu - dawal 56kps

    Brat siedzi nad morzem w Pucku i też mówił że tragedia ... YT rwał nie dało
    się oglądać a puszcza dziecku bajki przed snem :)

  • 6. Data: 2012-07-25 10:38:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >Brat siedzi nad morzem w Pucku i też mówił że tragedia ... YT rwał
    >nie dało się oglądać a puszcza dziecku bajki przed snem :)

    Co za czasy - najpier kupa kasy na rozwoj, potem na reklame nowych
    uslug, a zyskuje sie tylko narzekanie klientow :-P

    J.

  • 7. Data: 2012-07-25 10:50:22
    Od: ajaj <a...@a...pl>

    > Brat siedzi nad morzem w Pucku i też mówił że tragedia ... YT rwał nie
    > dało się oglądać a puszcza dziecku bajki przed snem :)

    widac era nasprzedawala ludziom uslug, ale nie poszedl w slad za tym
    rozwoj sieci

    o ile jeszcze w pucku pewnie teraz sytuacja jest specificzna - duzo
    turystow z calej polski (ale poniewaz taki okres trwa raptem 2 mc wiec
    pewnie nie chca az tak mocno inwestowac w infrastrukture w tym rejonie),
    to w wawie jest moze polowa ludzi obecnie (studenci wyjechali, duzo osob
    na wakacje, wystarczy porownac metro dzis w godzinach szczytu i np. w
    pazdzierniku), wiec tym bardziej siec powinna dzialac super, a jest slabo