  • 1. Data: 2010-08-24 20:09:21
    Temat: TakTak: 200% drugiego doladowania gratis
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Od 26 sierpnia do 30 wrzesnia 2010 doladowujac konto TakTak za minimum 25
    zl, a nastepnie w ciagu 5 dni ponownie kwota >= 25 zl otrzymamy 200%
    wartosci drugiego doladowania na kontakt wewnatrz sieci oraz dostep do
    internetu. Prezent wazny przez 60 dni.
    www.media2.pl/telekomunikacja/68002-200-proc.-wiecej
    -w-era-tak-tak.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-08-24 23:03:37
    Temat: Re: TakTak: 200% drugiego doladowania gratis
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    lipa nie ma to jak przedtem x2 zlotowek do wszystkich

  • 3. Data: 2010-08-25 07:36:27
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > lipa nie ma to jak przedtem x2 zlotowek do wszystkich

    Era ostatnio same lipy robi. Dla nowych i przedluzajacych umowe na abo
    wylaczyla z pakietu minut rozmowy z Play itp. Teraz trzeba bedzie placic za
    wszystkie rozmowy do Play lub przed rozmowa wyszukiwac (jak?) czy ten numer
    jest w Play - dla mnie to smieszne.

  • 4. Data: 2010-08-25 10:46:09
    Od: r...@m...com

    > lipa nie ma to jak przedtem x2 zlotowek do wszystkich

    pewnie że lipa.
    Co innego jak by te 200% szło na konto główne (czyli ważne bezterminowo i na
    wszystkie usługi)

  • 5. Data: 2010-08-25 20:25:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 09:36:27 +0200, mz wrote:
> [...]
    >wszystkie rozmowy do Play lub przed rozmowa wyszukiwac (jak?) czy ten numer

    Nie badz smieszny :-) Masz potrzebe gadac to gadasz i placisz ile sie
    nalezy. I nie zastanawiasz sie czy to wliczone w cene czy bedzie dwa
    zlote kosztowalo :-)

    A ze nalezy unikac dlugich rozmow z nieznanymi numerami to osobna
    sprawa.

    J.

  • 6. Data: 2010-08-26 07:51:27
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie badz smieszny :-) Masz potrzebe gadac to gadasz i placisz ile sie
    > nalezy. I nie zastanawiasz sie czy to wliczone w cene czy bedzie dwa
    > zlote kosztowalo :-)

    Chyba sobie zartujesz z tym placeniem. Place za abonament i mam jeszcze
    placic dodatkowo za polaczenia ? Inne sieci daja minuty do wszystkich w
    ramach abonamentu a Era inaczej. Mnie jako klienta stracili a mysle, ze
    takich bedzie wiecej. Co mnie obchodza rozgrywki miedzy Era a Play ? Ja chce
    miec minuty do wszystkich a nie do wybranych przez Ere.

  • 7. Data: 2010-08-26 08:16:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 26 Aug 2010 09:51:27 +0200, mz wrote:
    >Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >>
    >Chyba sobie zartujesz z tym placeniem. Place za abonament i mam jeszcze
    >placic dodatkowo za polaczenia ?

    No a co w tym dziwnego ? Gadasz to placisz

    >Ja chce miec minuty do wszystkich a nie do wybranych przez Ere.

    Twoj wybor. Era ma widac inny punkt widzenia, przymusu nie ma.

    Ale szkoda - bylbys idealnym klientem ery. Ona do mnie regularnie
    dzwoni "zauwazylismy ze pan przekracza czasem abonament. I proponujemy
    panu nowy, lepszy, dluzszy i drozszy, i jego pan nie bedzie go
    przekroczal, czyz to nie wspaniala propozycja." :-)

    Choc tak prawde mowiac niektorym moze sie to naprawde oplacac.

    J.

  • 8. Data: 2010-08-26 08:41:50
    Od: "mz" <2...@w...pl>

> [...]
    > przekroczal, czyz to nie wspaniala propozycja." :-)
    >
    > Choc tak prawde mowiac niektorym moze sie to naprawde oplacac.

    A ja abonamentu nie przekraczam i po to kupuje go aby miec w nim darmowe
    minuty do wszystkich a nie po to by dodatkowo jeszcze placic za polaczenia.

  • 9. Data: 2010-08-26 18:42:23
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja abonamentu nie przekraczam i po to kupuje go aby miec w nim darmowe
    > minuty do wszystkich a nie po to by dodatkowo jeszcze placic za
    > polaczenia.

    Znaczy kupujesz "coś" żeby mieć to "coś" za darmo ? To zjawisko można
    wyjaśnić tylko
    poprzez zgięcie czasoprzestrzeni ...

  • 10. Data: 2010-08-27 05:00:29
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy kupujesz "coś" żeby mieć to "coś" za darmo ? To zjawisko można
    > wyjaśnić tylko
    > poprzez zgięcie czasoprzestrzeni ...

    Nie. Płace za coś raz i nie chce płacić za to poraz drugi. TP SA miała
    kiedyś taki abanoament za posiadanie telefonu a i tak za minuty naliczali
    dodatkowe zlotówki.