  • 1. Data: 2010-08-24 14:20:50
    Temat: Blackberry - warto, nie warto ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W firmowym abo w +, lub przejście do firmowego Playa lub oranżady.
    Może lepiej jakiś Samsung?
    Ewentualnie Nokia?
    THX

  • 2. Data: 2010-08-24 19:29:46
    Temat: Re: Blackberry - warto, nie warto ?
    Od: "JJK" <k...@W...gazeta.pl>

    ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    > W firmowym abo w +, lub przejście do firmowego Playa lub oranżady.
    > Może lepiej jakiś Samsung?
    > Ewentualnie Nokia?
    > THX

    Blackberry to dobre urządzenie do odbierania maili ale w połączeniu z usługą
    BIS. W przypadku Orange, BIS jest za 25 pln i dodatkowo nieograniczony dostęp
    do internetu przez przeglądarkę BB.

    Z ciekawości kupiłem BB 9700 i działa, jako telefon sprawdza się bardzo
    dobrze oferuje wszystko to co telefon mieć powinien, daje się rozmawiać,
    działają sms i mms. Ma wifi, aparat fotograficzny i potrafi nawet odtwarzać
    mp3. Ot taki standard. Na duży plus można zaliczyć solidne wykonanie, dobry
    wyświetlacz bo widać nawet w pełnym słońcu i wygodną klawiatura oraz prosty
    system operacyjny. Mnie to odpowiada. Nie zawiesił się ani razu od prawie pół
    roku.
    Ot taki prosty, solidny telefon sterowany konwencjonalnie klawiszami bez
    zbędnych wodotrysków.

  • 3. Data: 2010-08-24 20:22:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 19:29:46 +0000 (UTC), JJK napisał(a):

    > Blackberry to dobre urządzenie do odbierania maili ale w połączeniu z usługą
    > BIS. W przypadku Orange, BIS jest za 25 pln i dodatkowo nieograniczony dostęp
    > do internetu przez przeglądarkę BB.

    karmisz głupiego i złośliwego trolla - wiesz o tym?

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-08-24 22:44:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.08.2010 JJK <k...@W...gazeta.pl> napisał/a:

    > Blackberry to dobre urządzenie do odbierania maili

    Należy wspomnieć że najpierw odbiera je Wielki Brat za Oceanem i
    nie idzie tego zmienić. KAŻDY użytkownik BB powinien być o tym
    uświadamiany. I nie ma sesnsownego wytłumaczenia dlaczego tak
    ma być - poza ... no wiadomo ;)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-08-25 09:49:40
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Coś więcej?

    -----

  • 6. Data: 2015-12-21 17:12:04
    Od: Mirosław Kotliński <m...@r...pl>

    On 2010-08-24 14:20:50 +0000, ąćęłńóśźż said:

    > W firmowym abo w +, lub przejście do firmowego Playa lub oranżady.
    > Może lepiej jakiś Samsung?
    > Ewentualnie Nokia?
    > THX

    Zebyś jeszcze napisał o jakiego BB chodzi