  • Data: 2012-11-12 10:31:29
    Temat: Tak sie zastanawiam - detektory radarów.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Popularnie, chyba mylnie nazywane antyradarami.

    Zastanawiam sie ile z skrzynek FR jest tak naprawde dzialajaca.
    Zerknąłem na pazegro ile kosztują detektory i troche sie zdziwilem ze troche drogie
    sa.
    I dlatego zamiast kupować przyszedłem zapytać:

    Do tych co mają "antyradary": jaki % skrzynek jakie mijacie jest tak naprawde
    aktywny?
    I bonusowo: Czy antyradar pomógł wam w zorientowaniu sie odpowiednio wcześnie że
    gdzieś tam suszą?
    Chodzi mi o to czy wy wiedzieliście że coś tam może sie dziać z przodu jeszcze zanim
    widzieliście zwalniających poprzedników?