  • 41. Data: 2015-01-05 16:26:16
    Temat: Re: Tak-Tak
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 05 Jan 2015 16:24:45 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Z tym kluczem to akurat prawda, każde doładowanie od 5zł przedłuża
    >ważność o rok, czy jest to zapisane w regulaminie to nie wiem bo nie
    >chce mi się sprawdzać ale mam kartę tej sieci i nic mi jeszcze nie
    >zablokowali.
    >Najśmieszniejsze jest to że w Polsce mam stawkę 29gr/min, a dzwoniąc
    >do Wielkiej Brytanii płacę 15gr/min.

    A nawiązując do tematu wątku to roczną ważność konta też mam za darmo.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2015-01-05 21:25:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m8c2rs$etd$...@d...me

    > a potrzebujesz tylko jednego z nich za 5% tego co płacisz

    () VM lub Play zaliczają punkty PB tak, jak czyni to Orange?
    () VM zaliczy mi niewykorzystane w Plaju plny?
    () Orange lub Play (lub cokolwiek poza Orange) oferują lejki netowe?
    () Na jednym numerze będę miał kilka różnych numerów komórkowych?
    (kilku różnych numerów komórkowych potrzebuję do obsługi kilku
    różnych kont bankowych -- głównie do odbierania SMSów, ale nie
    tylko do tego)
    () Jakikolwiek op. poza Plusem i Plejem dawał jesienią ubr.
    dostęp do netu w gołdapskim sanatorium pod granicą FR?

    Jeśli na powyższe pytania można dać jedynie odpowiedź
    przeczącą -- raczej bez sensu pierdolisz. :)

    Faktem jednak jest, że ten net w Play via Solorz kosztował mnie aż 9 pln.
    Ale dzięki temu mogłem korzystać z netu w pokoju, leżąc na łóżku, zamiast
    na korytarzu, (; siedząc wygodnie ;) (mam kłopoty z siedzeniem) w fotelu.
    (; Siedząc wygodnie ;) jedynie ściągałem to, co zajmowało dużo miejsca,
    czyli filmy i muzykę -- aby następnie cieszyć się tym w pokoju.

    Lejek w VM też kosztował dużo, ale nie żałuję, bo jest użyteczny.
    (wpłaciłem dychę, choć nie musiałem, VM zaliczył to jako 15 pln,
    z czego niechciany roaming międzynarodowy zżarł 9 pln)

    Nie wiem, co znaczyć ma: ,,5% tego co płacisz'', ale w ubroku zapłaciłem
    raptem 1000 punktów PB w Orange, 10 pln w VM i 9 pln w Play oraz coś
    zapłaciłem przy okazji kupna taniego Overmaxa, do którego starter Play
    był gratisem i wydałem kilka (mniej niż 8) plnów na kody do Orange. Kartę
    PB zamierzałem wyrzucić, jako że odzyskanie punktów uznałem za niemożliwe.
    5% z 19 pln to 95 groszy. :) Policzmy, że wydałem 10 pln w Orange (1000
    punktów) i 8 pln za kody oraz ww. 19 pln -- 5% z tego to 185 groszy. :)

    Tyle warte jest Twoje liczenie. :)

    Do tego liczenia można dorzucić na minus gratisowe minuty i plny
    wynikające z przenosin itp. :) Od VM dostałem chyba 8 pln, ale
    pamiętam także inne ubiegłoroczne gratisowe minuty i plny na
    rozmowy, które przegadała moja matka, zanim przeniosła się do NjuM.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2015-01-05 21:26:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." f...@4...net

    > Prosta jest - chcesz to masz, ale placisz :-)

    Oferta jest prosta -- płacisz za niedzwonienie. ;)
    (dzwonienie przedłuża ważność)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2015-01-05 21:38:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "masti" m8c2rs$etd$...@d...me

    > () VM lub Play zaliczają punkty PB tak, jak czyni to Orange?

    no tak. to najważniejszy argument. dostać 1zł premii za każde 1000zł
    wydanych

    > () VM zaliczy mi niewykorzystane w Plaju plny?

    i dlatego płacisz dalej za coś co jest Ci niepotrzebne?

    > () Orange lub Play (lub cokolwiek poza Orange) oferują lejki netowe?

    oczywiście

> [...]
    > (kilku różnych numerów komórkowych potrzebuję do obsługi kilku
    > różnych kont bankowych -- głównie do odbierania SMSów, ale nie

    i płacisz za to?

    > () Jakikolwiek op. poza Plusem i Plejem dawał jesienią ubr.
    > dostęp do netu w gołdapskim sanatorium pod granicą FR?

    przecież nie działało

    > Jeśli na powyższe pytania można dać jedynie odpowiedź
    > przeczącą -- raczej bez sensu pierdolisz. :)

    jesteś idealnym celem dla marketoidów. Łykasz wszystko jak pelikan

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2015-01-05 22:04:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" m8esof$9e1$...@d...me

    > no tak. to najważniejszy argument. dostać 1zł premii za każde 1000zł wydanych

    Punkty naliczały się przy okazji zwykłych zakupów.
    I przyznam, że nie znam metody naliczania, gdyż
    zwykle kupowałem tak mało, iż punkty nie naliczały
    się. Być może punkty były ubocznym efektem keszbeku. :)
    (dającego miesięcznie 5 dych na jedną szarytkę Dobrego)

    Jeśli tak -- 2 pln będę obciągał przy okazji kupowania
    czegokolwiek w świecie rzeczywistym lub or_lenowym. ;)
    (orle_Nowym?)

    > i dlatego płacisz dalej za coś co jest Ci niepotrzebne?

    Za co płacę? Jesienią ubr. zapłaciłem 9 pln za net -- przedłużyła
    się ważność konta. Nie pamiętam, kiedy zapłaciłem wcześniej -- IMO
    pod koniec roku 2013. Zapewne można by to sprawdzić, ale teraz/obecnie
    ,,TRWAJĄ PRACE SERWISOWE''.

    > oczywiście

    Za darmo? Bez opłat?

    > i płacisz za to?

    A po co? :)

    > przecież nie działało

    Co nie działało? Net działał, ale Play skasował 9 pln.
    Dostęp do grup dyskusyjnych miałem głownie via ten net,
    gdyż ,,fotelowy net'' nie dawał wejścia na toruński
    serwer NNTP. Mogłem zapłacić tylko 5 pln, ale obsługantka
    Play mnie oszukała. (albo oferta kosztująca 5 pln pojawiła
    się nieco później)

    > jesteś idealnym celem dla marketoidów. Łykasz wszystko jak pelikan

    Już raz pisałem -- na nietrzymanie moczu dobre są pampersy, ale
    nie ma prostego antidotum na nietrzymanie się tematu/toku rozmowy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2015-01-05 23:20:23
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 16:24, dizel pisze:

> [...]
    > zablokowali.
    > Najśmieszniejsze jest to że w Polsce mam stawkę 29gr/min, a dzwoniąc

    W klucz.net dzwonisz do wszystkich numerów w Polsce (także
    stacjonarnych) za 19gr/min. a w pakietach nawet 6 gr/min.do wszystkich
    sieci -500min za 30zł/m-c

  • 47. Data: 2015-01-05 23:58:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m8eu8r$me3$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > się. Być może punkty były ubocznym efektem keszbeku. :)
    > (dającego miesięcznie 5 dych na jedną szarytkę Dobrego)

    Historia jednnej (nie mojej) z takich kart:

    5 sty 2015 Orange Nagroda od partnera - 500 °P <-- zabrałem dziś
    11 cze 2013 Real Punkty grzecznościowe + 14 °P
    9 maj 2013 Real Punkty grzecznościowe + 133 °P
    13 kwi 2013 Real Punkty za paragon + 2 °P
    11 kwi 2013 Real Punkty grzecznościowe + 66 °P
    15 mar 2013 BP Aby odblokować zatankuj 10l paliwa na BP do 05.04 + 500 °P <-- nie
    tankowałem
    8 mar 2013 Real Punkty grzecznościowe + 153 °P
    9 sty 2013 Real Punkty grzecznościowe + 67 °P
    10 gru 2012 Real Punkty grzecznościowe + 201 °P
    16 lis 2012 Real Punkty za paragon + 52 °P
    16 lis 2012 Real Punkty za płatność kartą Real MasterCard + 34 °

    W sumie 1022 punkty, czyli 10 pln i 22 punkty -- raczej za zakupy wiele nie doszło.
    Ale zamieniamy (jak w czeskiej reklamie) i mamy

    http://zlotakarta.payback.pl/

    dodatkowe 2000 punkty oraz jakieś dublowanie.
    Marnie widzę użycie plnów... Właśnie aktywowałem
    jakąś debetówkę BZWBKKBSg za 500 punktów...
    Aby te 500 punktów zyskać, muszę odebrać debetówkę
    w bieżącym miesiącu i raz nią w tym miesiącu zapłacić.

    Do tej pory w użyciu była ,,zwykła'' debetówka, która przemłóciła co najmniej 3kpln.
    Ale były i inne takie, przez które łącznie przeszło w ciągu ostatnich 2 lat około
    9kpln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2015-01-05 23:59:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Jan 2015 21:26:58 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." f...@4...net

    > Oferta jest prosta -- płacisz za niedzwonienie. ;)
    > (dzwonienie przedłuża ważność)

    No w zasadzie tak.
    Tzn technicznie niby placisz za niedoladowywanie, ale sprowadza sie to
    do placenia za niedzwonienie.

    Chyba ze spojrzymy inaczej - i jest to placenie za nieplacenie :-)

    Bo w sumie sprowadza sie to do jednego - czy sie stoi czy sie lezy,
    operator musi zarobic :-)

    J.

  • 49. Data: 2015-01-06 00:20:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m8f4v6$trk$...@n...news.atman.pl

    Niestety ;) hojność Orange nie zna granic ;) -- właśnie
    dostałem (za free) 5 minut do wszystkich i 100 MB. Niby
    tylko na 14 dni, ale wcześniejsze 14 trwa i trwa pomimo
    upływu niemal 2 miesięcy...

    > Marnie widzę użycie plnów...

    I doprawdy nie wiem, gdzie wsadzić SIMki Aero2 -- przecież
    w wiadomym slocie nie mam 3G?... Prawdę mówiąc można tam
    znaleźć różne G... ;) Ale czy kompatybilne z G Solorza?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2015-01-06 00:23:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." q...@4...net

> [...]

    > Chyba ze spojrzymy inaczej - i jest to placenie za nieplacenie :-)

    > Bo w sumie sprowadza sie to do jednego - czy sie stoi czy sie lezy,

    Nie musi -- w dwa dni można mieć ten numer w VM czy w Play
    bądź w Orange, gdzie roczna ważność konta kosztuje znacznie
    mniej, czy raczej -- nic, lub jeszcze mniej. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'