    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tak-Tak
    Date: Mon, 5 Jan 2015 21:25:01 +0100

    "masti" m8c2rs$etd$...@d...me

    > a potrzebujesz tylko jednego z nich za 5% tego co płacisz

    () VM lub Play zaliczają punkty PB tak, jak czyni to Orange?
    () VM zaliczy mi niewykorzystane w Plaju plny?
    () Orange lub Play (lub cokolwiek poza Orange) oferują lejki netowe?
    () Na jednym numerze będę miał kilka różnych numerów komórkowych?
    (kilku różnych numerów komórkowych potrzebuję do obsługi kilku
    różnych kont bankowych -- głównie do odbierania SMSów, ale nie
    tylko do tego)
    () Jakikolwiek op. poza Plusem i Plejem dawał jesienią ubr.
    dostęp do netu w gołdapskim sanatorium pod granicą FR?

    Jeśli na powyższe pytania można dać jedynie odpowiedź
    przeczącą -- raczej bez sensu pierdolisz. :)

    Faktem jednak jest, że ten net w Play via Solorz kosztował mnie aż 9 pln.
    Ale dzięki temu mogłem korzystać z netu w pokoju, leżąc na łóżku, zamiast
    na korytarzu, (; siedząc wygodnie ;) (mam kłopoty z siedzeniem) w fotelu.
    (; Siedząc wygodnie ;) jedynie ściągałem to, co zajmowało dużo miejsca,
    czyli filmy i muzykę -- aby następnie cieszyć się tym w pokoju.

    Lejek w VM też kosztował dużo, ale nie żałuję, bo jest użyteczny.
    (wpłaciłem dychę, choć nie musiałem, VM zaliczył to jako 15 pln,
    z czego niechciany roaming międzynarodowy zżarł 9 pln)

    Nie wiem, co znaczyć ma: ,,5% tego co płacisz'', ale w ubroku zapłaciłem
    raptem 1000 punktów PB w Orange, 10 pln w VM i 9 pln w Play oraz coś
    zapłaciłem przy okazji kupna taniego Overmaxa, do którego starter Play
    był gratisem i wydałem kilka (mniej niż 8) plnów na kody do Orange. Kartę
    PB zamierzałem wyrzucić, jako że odzyskanie punktów uznałem za niemożliwe.
    5% z 19 pln to 95 groszy. :) Policzmy, że wydałem 10 pln w Orange (1000
    punktów) i 8 pln za kody oraz ww. 19 pln -- 5% z tego to 185 groszy. :)

    Tyle warte jest Twoje liczenie. :)

    Do tego liczenia można dorzucić na minus gratisowe minuty i plny
    wynikające z przenosin itp. :) Od VM dostałem chyba 8 pln, ale
    pamiętam także inne ubiegłoroczne gratisowe minuty i plny na
    rozmowy, które przegadała moja matka, zanim przeniosła się do NjuM.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'