  • 11. Data: 2009-01-23 13:00:06
    Temat: Re: Tajny BOK w Plusie;) numer: 2699
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Q <n...@s...pl> wrote:

    > nie dosc, ze nie odkryles ameryki,

    'Wybrany numer jest nieprawidlowy', z komorki Plusa. Czyli pewnie jest
    tak jak napisal juz ktos w watku, ze numer aktywuja tylko na pewien czas
    dla konkretnego numeru.

    a.

  • 12. Data: 2009-01-27 03:12:01
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <glcf0m$ruq$2@jaszczomp.tahoe.pl>, w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

    > 'Wybrany numer jest nieprawidlowy', z komorki Plusa. Czyli pewnie jest
    > tak jak napisal juz ktos w watku, ze numer aktywuja tylko na pewien czas
    > dla konkretnego numeru.

    Bardzo prawdopodobne. Dostalem wlasnie takiego dokladnie smsa.
    Probowalem tam zadzwonic z innej plusowej karty i 'Wybrany numer jest
    nieprawidlowy'

    TA