  • 1. Data: 2009-01-21 16:35:54
    Temat: s60v3 budzik
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Witam,
    Poszukuje budzika (N 6650 t-mobile), takiego ktorego nie da sie
    przypadkiem wylaczyc (czasem zdarza mi sie zamiast 'drzemka' wcisnac
    'stop'...), najlepiej wylaczanie na PIN, po wpisaniu kodu z listy hasel
    jednorazowych, podaniu aktualnej temperatury lub godziny itp ;P

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz

  • 2. Data: 2009-01-21 17:08:08
    Temat: Re: s60v3 budzik
    Od: Freak <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 17:35:54 +0100, Lukasz napisał(a):

> [...]
    > 'stop'...), najlepiej wylaczanie na PIN, po wpisaniu kodu z listy hasel
    > jednorazowych, podaniu aktualnej temperatury lub godziny itp ;P

    Nice Alarm
    Alarmy jednorazowe, codzienne, dni robocze, co tydzien itp, dziala przy
    wylaczonym fonie i opcjonalnie wymaga pinu do wylaczenia.
    do sciagniecia np tu:
    http://miniurl.pl/nicealarm
    http://pobierz.pl/mobile/symbian/mobilne-biuro/asyst
    enci-organizery/nice-alarm-1-6-symbian-s60-3rd-editi
    on

    --
    Freak

  • 3. Data: 2009-01-21 17:09:09