  • 41. Data: 2012-12-29 12:05:55
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Pewnie sam widzisz jak to się zmienia - Samsung to wg Ciebie markowa
    > firma - czyli droga, a czy stosunkowo niedawno gdy on sprzedawał swoje
    > wyroby za przysłowiowe 300zł także miałeś go za markową firmę, czy
    > może wyrażałeś się o Szajsungu?

    dawno dawno temu... za górami za lasami...

    mam od lat odkurzacz samsung, potem kupiłem wypasiną plazmę samsunga itd...

    Przypominam że markę się buduje powoli, możliwe że wiele z tych dupianych
    firm kiedyś stanie sie uznanymi markami, możliwe...

    > I druga sprawa gdyby te firmy nie zamieściły swojego loga na podukcie,
    > to sądzę że miałbyś duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy.
    > Czy dasz wiarę że w moim tablecie Huwaei za 1000zł jakość dźwięku
    > jest o niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

    nie wiem musiałbym oglądnąć osobiście... jednak mówisz o Huwaei'u za 1000
    zeta a nie Dingdong'u za 250.

    Nie uprzedzam sie do niczego, po prostu patrzę i widzę oraz czuję. To
    nieszczęsne Sony Tablet S jest naprawdę elegancko wykonane, ma ładny design,
    dobry ekran. Ale już ten ich składany tablet P imho jest niewarty kasy którą
    kosztuje. Mam od dawna netbooka Sony P czy coś tego malutkiego i on też
    naprawdę jest super wykonany i ma fantastyczny ekran.

  • 42. Data: 2012-12-29 13:35:58
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > I druga sprawa gdyby te firmy nie zamieściły swojego loga na podukcie, to
    > sądzę że miałbyś duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy.

    Jasne, mając w łapie tablet za 400zł i takiego za 1500 będę miał spore
    problemy, żeby odróżnić który jest lepszy. Na pewno.
    Owszem, trzeba przyznać, że chińczycy bardzo szybko się uczą i ich produkty
    są coraz lepszej jakości, ale nie ma co się oszukiwać, że 3-4 krotna różnica
    w cenie wynika jedynie z loga na produkcie.

    Czy
    > dasz wiarę że w moim tablecie Huwaei za 1000zł jakość dźwięku jest o
    > niebo lepsza niż w Samsungu za 1700?

    Reszta parametrów, wyposażenia, itp. tego Huwaei też jest niebo lepsza?

  • 43. Data: 2012-12-29 16:55:26
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Trybun pisze:

> [...]
    > to sądzę że miałbyś duże problemy w wykazaniu który produkt lepszy. Czy
    > dasz wiarę że w moim tablecie Huwaei za 1000zł jakość dźwięku jest o

    Możesz coś napisać o tym Huaweiu? Jaki model, ogólne wrażenia, ile
    wytrzymuje bateria itd?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 44. Data: 2012-12-29 23:27:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kbmo3h$t33$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > produkty są coraz lepszej jakości, ale nie ma co się oszukiwać, że 3-4
    > krotna różnica w cenie wynika jedynie z loga na produkcie.

    Dla każdego funkcjonalność warta jest inne pieniądze...
    Ktoś może woleć zapłacić 3x więcej i nie klikać w ekran parę razy
    zanim "zaskoczy" wreszcie... I ta wygoda kosztuje niepoliczalne
    pieniądze przecież, bo ja wycenić jakość działania czy przyjemność
    z użytkowania danego produktu większą niż innego? To niewymierne.

  • 45. Data: 2012-12-30 09:59:21
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 01:16, Animka pisze:

    > A w moim Pentagramie pewnie jeszcze lepsza. No i nawet filmy z
    > napisami można oglądać. Tylko to nieszczęsne Aero2 nie daje mi spokoju.

    To możliwe, jednak mój ma przewagę nad Twoim w tym że obsługuje Areo2
    bez problemu.8-)

  • 46. Data: 2012-12-30 10:00:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 12:05, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    >
    > Przypominam że markę się buduje powoli, możliwe że wiele z tych
    > dupianych firm kiedyś stanie sie uznanymi markami, możliwe...

    Ale czy teraz jakościowo są lepsi niż kiedyś gdy dopiero wchodzili na
    rynek, a Ty wstydliwie zasłaniałeś przed znajomymi ich logo na
    produktach które których używałeś?

    > nie wiem musiałbym oglądnąć osobiście... jednak mówisz o Huwaei'u za
    > 1000 zeta a nie Dingdong'u za 250.

    Wiesz, gdyby tak pozbawić mojego tabletu 3g, modułu gsm, nie dodawać
    ekstra nawigacji GPS - GpMapa, uchwytu i ładowarki samochodowej to ten
    sprzęt przypuszczalnie byłby wyceniony w przybliżeniu na jaką sumę w
    okolicach tego co podałeś - 250zł.

> [...]
    > niewarty kasy którą kosztuje. Mam od dawna netbooka Sony P czy coś
    > tego malutkiego i on też naprawdę jest super wykonany i ma

    A ja jednak sądzę, że może choć nieświadomie, ale masz irracjonalne
    uprzedzenie do rzeczy tanich... i to jest głównym powodem że się nimi
    nie interesujesz i z góry skazujesz na porażkę.

  • 47. Data: 2012-12-30 10:02:51
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 13:35, Iksiński pisze:

> [...]
    > produkty są coraz lepszej jakości, ale nie ma co się oszukiwać, że 3-4
    > krotna różnica w cenie wynika jedynie z loga na produkcie.

    Tak, to oczywiste. Jednak myślę że pierwsze należałoby się zastanowić
    czy naprawdę warto tyle przepłacać za cztery rdzenie w procesorze i
    wywyższą rozdzielczość ekranu przy takich samych zastosowaniach? Wiem,
    dla kogoś kto śpi na kasie to może i zasadnicze znaczenie ma na ułamek
    sekundy szybsza reakcja systemu czy wyższa rozdzielczość przy oglądaniu
    filmiku z YT, ale ci co muszą się liczyć z kasą powinni nad tym się
    poważnie zastanowić.

    > Czy
    >
    > Reszta parametrów, wyposażenia, itp. tego Huwaei też jest niebo lepsza?
    >
    > Pozdrawiam

    No cóż, ma gorsze kąty widzenia i gorszą widoczność ekranu w słońcu.
    Pozostałe rzeczy, np. takie jak papierowe dwa rdzenie to rzecz zupełnie
    bez znaczenia dla funkcjonalności.

  • 48. Data: 2012-12-30 10:10:22
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 16:55, Piotr Rezmer pisze:

    > Możesz coś napisać o tym Huaweiu? Jaki model, ogólne wrażenia, ile
    > wytrzymuje bateria itd?

    Przede wszystkim, pewnie już go nie ma w sprzedaży. Jest to model Ideos
    s7 Slim, -
    http://www.tabletowo.pl/2011/09/06/huawei-ideos-s7-s
    lim-oficjalnie-na-polskim-rynku/

    Prawie rok użytkowania i w sumie zero problemów. Ma jednak i parę
    minusów, np. słaba widoczność w słońcu, dość słabe fotki, zwłaszcza przy
    słabym świetle.. Bateria przy niezbyt intensywnym użytkowaniu -
    klika/naście minut rozmowy, kilkanaście sms-ów, przegląd serwisu
    informacyjnego www, poczty e-mail, kilka gierek po parę/naście minut -
    wytrzymuje 2-3 dni.
    A plusy? No cóż nie będę się rozpisywał - ma wszystko to czego można
    oczekiwać po urządzeniu tego typu, i na dodatek sprawuje się to całkiem
    nieźle. Jedyna rzecz która sprawia że nie uważam go za ideał, to jego
    ciężar - kupiłem go z również myślą o wyprawach w teren jako
    lokalizatora, ale niestety ten ciężar go dyskwalifikuje do takiego
    zastosowania.

  • 49. Data: 2012-12-30 12:21:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 12:05:55 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > Przypominam że markę się buduje powoli, możliwe że wiele z tych dupianych
    > firm kiedyś stanie sie uznanymi markami, możliwe...

    Panowie, publika moze o tym nie wie, ale Samsung dostarczal monitory samemu
    IBM, jak ten jeszcze robil komputery PC.
    Podobnie Samsung byl i jest jednym z wiodacych producenow pamieci DRAM,
    a to znaczy ze mial najowsza technike, przewyzszajaca kosmicza.

    A teraz ... bedzie iphone 128GB, jak im samsung sprzeda :-)
    http://gizmodo.com/5944856/samsung-building-128gb-fl
    ash-memory-chips-for-next-years-superphones

    > nie wiem musiałbym oglądnąć osobiście... jednak mówisz o Huwaei'u za 1000
    > zeta a nie Dingdong'u za 250.

    dzwiek poochodzi z glosnikow za 5zl, o ile nie za 50gr.
    Kwestia przylozenia sie do projektu ..

    J.

  • 50. Data: 2012-12-30 15:06:15
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-30 09:59, Trybun pisze:

    > To możliwe, jednak mój ma przewagę nad Twoim w tym że obsługuje Areo2
    > bez problemu.8-)

    A możesz napisać jaki to typ?
    Chcę sobie sprawdzić, obejrzeć ten tablet w internecie.

    --
    animka