  • 51. Data: 2012-12-30 16:29:31
    Temat: Re: Tablet (większy) z dobrym UI.
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-30 09:59, Trybun pisze:

    > To możliwe, jednak mój ma przewagę nad Twoim w tym że obsługuje Areo2
    > bez problemu.8-)

    No to cieszę się razem z Tobą :-)
    nie będe już wywalala pieniędzy na inny tablet (bo i tak prawie wcale
    nie używam).

    --
    animka

  • 52. Data: 2012-12-30 21:41:30
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > moze sony tablet S
    > http://www.sony.pl/product/sony-tablet-s/tab/editori
    alarticle2

    > ma imho bardzo dobry ekran, ma w standardzie soft do sterowania sprzętem
    > przez IR, jest ładny.

    Dzisiaj oglądałem ten model, ale tylko w pewnym stopniu, tzn (nie
    włączony - brak zasilania + brak dostępu do internetu). Natomiast to co
    mogę powiedzieć, to potwierdzić że jest bardzo wrażliwy na zarysowania,
    z wystawionych modeli wyglądał na najbardziej zużyty. W lepszym stanie
    były nawet obudowy urządzeń z dolnej półki (Kiano, Prestigio)

    Przy okazji próbowałem sprawdzić jak zachowuje się tablet (Kiano Pro
    dual) oparty o Rockchip RK3066. Jest to ponoć dość udany procesor
    (stosowany w Modecom 9702 aka California Access MM1001) oferujący niezłą
    wydajność. Trudno jednak było to sprawdzić bez dostępu do internetu. To
    co mnie jednak zmartwiło to słaba reakcja na dotyk. Czasami musiałem
    kilkakrotnie naciskać (i pogłębiać nacisk) ikonkę by zaliczyć
    kliknięcie. Przy czym ja to raczej wysuszony jestem, ale wolałbym nie
    musieć ślinić palca przy obsłudze tabletu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 53. Data: 2012-12-31 12:52:20
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 16:29, Animka pisze:

    > No to cieszę się razem z Tobą :-)
    > nie będe już wywalala pieniędzy na inny tablet (bo i tak prawie wcale
    > nie używam)

    Miło mi, ale bez przesady, raz tylko, na próbę włożyłem do niego kartę
    Aero2. Jest parę czyników dla których nie warto używać tego tabletu z ww
    kartą. Po pierwsze jest to niezgodne z regulaminem Areo2, po drugie ten
    sprzęt ma tylko jeden slot na kartę SIM, a więc z kartą od Areo2
    straciłbym możliwość rozmów i wysyłania sms-ów.
    I słusznie, skoro masz net stacjonarny do dyspozycji, a także telefon
    komórkowy to kupowanie nowego tabletu całkowicie mija się sensem.

  • 54. Data: 2012-12-31 12:53:54
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 15:06, Animka pisze:

    > A możesz napisać jaki to typ?
    > Chcę sobie sprawdzić, obejrzeć ten tablet w internecie.

    Najprawdopodobniej już go nie ma w sprzedaży, ale proszę - to jego dane
    - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/ideoss7slim/Hua
    wei-Ideos-S7-Slim.html

  • 55. Data: 2012-12-31 15:08:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Ale czy teraz jakościowo są lepsi niż kiedyś gdy dopiero wchodzili na
    > rynek, a Ty wstydliwie zasłaniałeś przed znajomymi ich logo na
    > produktach które których używałeś?

    wtedy nie kupowałem

    > A ja jednak sądzę, że może choć nieświadomie, ale masz irracjonalne
    > uprzedzenie do rzeczy tanich... i to jest głównym powodem że się nimi
    > nie interesujesz i z góry skazujesz na porażkę.

    mam oczy i ręce...

  • 56. Data: 2013-01-11 11:35:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Myślę o zakupie tabletu jako domowego narzędzia dostępu do internetu
    > (nie do pracy). Zakładam, że będzie głównie wykorzystywany do
    > przeglądania internetu i jako pilot RTV.

    Kilka dni temu przyglądałem się W euro agd tabletom w ok 10 cali:
    Kiano
    Asus 300FT
    Galaxy Tab 2
    Ipad 2

    Kiano znów nie zachwycił. Słabej jakości wyświetlacz, słabo działający dotyk
    Asus 300FT pozytywnie zaskoczył jeśli chodzi o ekran. Dobry obraz, kąty,
    dobrze działający dotyk. Cena W promocji 1300zł. Prawie tak dobry jak
    iPad (przynajmniej jeśli urządzenia nie leżą obok siebie, nie widać by
    Asus był jakoś istotnie gorszy).
    Galaxy Tab - tutaj niestety gorzej niż w przypadku Asusa, wyraźnie
    słabszy wyświetlacz i trochę jakby gorsza responsywność na dotyk UI.

    Także w kategorii tabletów na androidzie na czoło wysuwa się Asus 300FT,
    choć różnica w cenie pomiędzy nim a najtańszym ipadem 3 jest już
    nieduża. Asus w cenie 1300 jest w wersji bez stacji dokującej jednak na
    tej mi zupełnie nie zależy

    To co mnie "bulwersuje" to jakość klawiatury w stacji dokującej.
    Używałem krótko właśnie Asusa transformera z zeszłego roku i stwierdzam
    że ergonomia klawiatury jest fatalna. Klawisze wyspowe, bez
    jakiegokolwiek wyczucia punktu zadziałania. Rozkład/rozmiar klawiszy też
    jakiś inny - nie byłem w stanie pisać bezwzrokowo. Generalnie nie ma
    istotnej przewagi taka klawiatura nad ekranową, no może oprócz tego że z
    ekranowej zwykle korzystamy jedną ręką (drugą trzymamy tablet) a tu
    możemy użyć obu. Generalnie klawiatura w stacji dokującej wypada gorzej
    niż wysuwana klawiatura w moim Samsungu Wave 5330.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 57. Data: 2013-06-03 17:20:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Kilka dni temu przyglądałem się W euro agd tabletom w ok 10 cali:
    > Kiano
    > Asus 300FT
    > Galaxy Tab 2
    > Ipad 2

    Po pięciu miesiącach od założenia wątku zdecydowałem się na zakup Ipad 3
    64 GB WiFi. Cena 1800 zł przekroczyła mój wstępny budżet. Urządzenie
    "refurbished", 2 lata gwarancji, żadnych śladów użytkowania.

    Oto kilka wrażeń z 2 tygodni używania:
    -brak w opakowaniu adaptera do polskich gniazdek 230V. Tzn był, ale tak
    słabo zaprojektowany, że nie kontaktował. Na allegro dokupiłem
    wymienialną w zasilaczu końcówkę.
    -bardzo krótki kabel zasilający (Dock-USB). Może jest w tym jakaś
    odgórna myśl - np. stawianie urządzenia tam gdzie trudno będzie go
    przypadkowo zwalić.
    -reakcja ekranu na dotyk, jak dla mnie - dobra, bardzo rzadko zdarza się
    że muszę jakiś gest powtórzyć
    -jakość obrazu bardzo dobra
    -ciężar dość duży, ale się przyzwyczaiłem
    -jakość zdjęć przy sztucznym świetle słaba, ale nie spodziewałem się
    tutaj niczego rewelacyjnego.
    -wydajność. Jest ok, poza niektórymi stronami www. Np. strona allegro
    jest obecnie nafaszerowana dużą ilością javascriptu. Efekt jest taki, że
    po zmianie parametrów filtrowania, następuje automatyczne odświeżenie
    wyniku strony i bardzo łatwo kliknąć nie w tą kontrolkę co planowaliśmy.
    -przydałby się drugi głośnik aby mieć efekt stereo. Wbudowany głośnik
    jest dobrej jakości, nic nie brzęczy.

    Czy możecie powiedzieć czy u Was odświeżanie (przy zmianie filtrowania)
    strony allegro też jest spowolnione?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2013-06-03 20:26:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 03 Jun 2013 17:20:41 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Oto kilka wrażeń z 2 tygodni używania:
    > -brak w opakowaniu adaptera do polskich gniazdek 230V. Tzn był, ale tak
    > słabo zaprojektowany, że nie kontaktował. Na allegro dokupiłem
    > wymienialną w zasilaczu końcówkę.

    Nie ma polskich gniazdek, są gniazdka europejskie.
    Prawdopodobnie zasilacz to chińska lewizna za 2 dolary

    > -bardzo krótki kabel zasilający (Dock-USB). Może jest w tym jakaś
    > odgórna myśl - np. stawianie urządzenia tam gdzie trudno będzie go
    > przypadkowo zwalić.

    oryginalny ma około metra, więc znów prawdopodobnie chińszczyzna

    > -jakość zdjęć przy sztucznym świetle słaba, ale nie spodziewałem się
    > tutaj niczego rewelacyjnego.

    Robienie zdjęć tabletem jest równie fajne jak sandały do garnituru. I coraz
    popularniejsze, niestety..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 59. Data: 2013-06-04 07:44:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie ma polskich gniazdek, są gniazdka europejskie.

    Fajna ta nazwa, doskonale się sprawdza u Anglików i Włochów :) Ale fakt,
    wikipedia mówi o standardzie europlug (CEE 7/16) - dwa styki bez
    uziemienia. Ciekawostka, z definicji styki nie są całkiem równoległe. A
    ja zawsze myślałem, że je wygiąłem bo niechcący nadepnąłem na wtyczkę.

    > Prawdopodobnie zasilacz to chińska lewizna za 2 dolary

    Na zasilaczu jest napisane Apple Inc. Nie wiem czy Chińczycy kopiują
    nawet nazwę producenta.

    > oryginalny ma około metra, więc znów prawdopodobnie chińszczyzna

    Ten ma właśnie około metra. Gniazdka mam gdzieś z 30 cm nad ziemią.
    Tablet stawiam na parapecie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2013-06-04 09:28:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 04 Jun 2013 07:44:32 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Na zasilaczu jest napisane Apple Inc. Nie wiem czy Chińczycy kopiują
    > nawet nazwę producenta.

    http://modmyi.com/forums/accessory-review/702929-rea
    l-apple-charger-vs-counterfeit-fake.html
    http://www.youtube.com/watch?v=zItMzKWPAjk
    itp
    Oprócz tego w przypadku ipada nieoryginalna może być tylko końcówka.