  • 21. Data: 2016-01-24 10:50:35
    Temat: Re: Tablet dla siostry
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 24 Jan 2016 09:35:01 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Rzuć linkiem do czegoś lepszego niż DELL Venue 7 z 2GBRam na
    pokładzie.
    > Kupowałem jakieś 2 lata temu.

    Ja używam Kruger&Matz eagle 975. Ma wszystko za rozsądną cenę, 3G,
    2GB RAM, 4 rdzeniowy intel atom. No i ma normalny ekran 4:3 a nie
    takie idiotyczne wąskie. Nic się nie zacina, bo w nim czysty android
    bez żadnych udziwnien i nakładek producenta.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2016-01-25 10:05:19
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 23.01.2016 17:46, Slavekk wrote:

    > Zaraz, zaraz.
    > Te 2 stówy zwracają za zakup DWÓCH produktów, więc czemu akurat
    > odejmujesz je od ceny tabletu, a nie dodajesz kosztu telefonu?
    >
    > Z regulaminu: "sprzedaż premiowa fabrycznie nowych produktów marki
    > Lenovo (...) wraz z fabrycznie nowymi modelami produktów marki
    > Motorola"
    >
    > Słowo kluczowe "wraz z"

    Masz rację, nie doczytałem, moja wina. Nie zmienia to faktu, że
    900 to też świetna cena za to coś. Na podobnej dachówce (w zasadzie
    ta sama specyfikacja) mam edytor Unity, SDK do Windows i Androida,
    Blendera, CuBase, Gimpa i parę innych rzeczy do rzeźbienia gier 3D.
    Sam byłem zaskoczony, że taki mały skurczybyk ze wszystkim daje radę.
    Bywa, że mniejszych projektów w ogóle nie chce mi się przerzucać na
    domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
    co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.

  • 23. Data: 2016-01-25 19:26:03
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 10:05, trolling tone pisze:

> [...]
    > domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
    > co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.

    Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytania:
    - ile zostaje dla użyszkodnika z tych 32GB "dysku"?
    - czy klawiatura ma swoją baterię?
    - czy "dysk" 32GB można wymienić na większy?

    Może wiesz?

    Sławek

  • 24. Data: 2016-01-25 20:24:05
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 25.01.2016 19:26, Slavekk wrote:

    > Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pytania:
    > - ile zostaje dla użyszkodnika z tych 32GB "dysku"?

    Na dzień dobry ok. 14. Po sprzątaniu i przeniesieniu recovery na
    pendriva - więcej. Ja cały soft desktopowy ładuję na kartę SD.

    > - czy klawiatura ma swoją baterię?

    Nie.

  • 25. Data: 2016-01-26 00:02:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > domowego potwora. Plus wygodny tablet do netu itp. Kosztuje tyle,
    > co średnia zabawka Samsunga na Androidzie.

    Mój tablet ma dodatkowo funkcję telefonu, ale nie chce mi sie karty
    przekładać, bo mam przecież telefon, no i wtyczki słuchawek sporo za
    grube jak na moje uszy. Tablet dosyć ciężki jak dla mnie (10 cali), więc
    go nigdzie ze sobą nie zabieram..Dokupilam tanio fajna podstawkę i nie
    muszę go trzymać na kolanach, tylko postawić prawie pionowo na stole czy
    lożku.

    --
    animka