  • 11. Data: 2016-01-23 12:51:01
    Temat: Re: Tablet dla siostry
    Od: z <...@...pl>

    PS.2 W mordę. Po co mi 15" laptop? Zamienię na taki tablet :-)

  • 12. Data: 2016-01-23 12:56:04
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 23.01.2016 12:23, z wrote:
    > PS. Zakładam że proponowany tu tablet Kiano Intelect 8 ma normalnego
    > windowsa blaszakowego.

    Teoretycznie ma, ale 8 cali i 1 GB RAM to za mało. Zdecydowanie
    polecam lekką hybrydę 10 cali.

  • 13. Data: 2016-01-23 13:05:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 12:56, trolling tone pisze:
    > Teoretycznie ma, ale 8 cali i 1 GB RAM to za mało. Zdecydowanie
    > polecam lekką hybrydę 10 cali.

    Co to jest lekka hybryda? :-)

  • 14. Data: 2016-01-23 13:08:33
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 23.01.2016 13:05, z wrote:

    > Co to jest lekka hybryda? :-)

    Tablet odpinany od klawiaturki. Taki jak ten Lenovo Miix, co o nim
    pisałem.

  • 15. Data: 2016-01-23 13:57:37
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 23 stycznia 2016 13:08:38 UTC+1 użytkownik trolling tone napisał:

    > Tablet odpinany od klawiaturki. Taki jak ten Lenovo Miix, co o nim
    > pisałem.

    tylko ta cena

  • 16. Data: 2016-01-23 14:28:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-23 o 13:57, s...@g...com pisze:
    > tylko ta cena

    No właśnie.
    http://www.x-kom.pl/p/221186-tablet-8-kiano-intelect
    -8-3g-z3735f-1024mb-16gb-win-81office.html
    Musiałbym to gdzieś w sklepie pomacać. 2 GB RAMu by się przydało ale za
    400 zł z 3G i GPS...?
    Może będzie bardziej przyjazne niż zacinający się Android z 2GB?

  • 17. Data: 2016-01-23 17:46:54
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 13:33, trolling tone pisze:

    > Lenovo Miix 300-10. W MediaExpert można łyknąć za 700 (w akcji
    > ze zwrotem 200). Masz tablet i przy okazji drugi kompik w domu.

    Zaraz, zaraz.
    Te 2 stówy zwracają za zakup DWÓCH produktów, więc czemu akurat
    odejmujesz je od ceny tabletu, a nie dodajesz kosztu telefonu?

    Z regulaminu: "sprzedaż premiowa fabrycznie nowych produktów marki
    Lenovo (...) wraz z fabrycznie nowymi modelami produktów marki
    Motorola"

    Słowo kluczowe "wraz z"

    Sławek

  • 18. Data: 2016-01-23 18:55:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-23 o 14:28, z pisze:

> [...]
    > 400 zł z 3G i GPS...?
    > Może będzie bardziej przyjazne niż zacinający się Android z 2GB?

    Nie będzie bardziej przyjazne niż Android z 2GB RAM.
    Poszukaj u znajomych netboka z tym windowsem i tylko z 1GB RAMu,
    potem sprawdź uruchamianie potrzebnych ci programów.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-01-24 01:20:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Jan 2016 12:23:23 +0100, z <...@...pl> wrote:
    > Opowiem słowami amatora który używał windowsa, ios i androida.
    > Android się cholernie zacina, robi lagi jak mawia mój syn.

    Trzeba kupić taki co się nie zacina.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2016-01-24 09:35:01

    W dniu 2016-01-24 o 01:20, Marek pisze:
    > Trzeba kupić taki co się nie zacina.

    Rzuć linkiem do czegoś lepszego niż DELL Venue 7 z 2GBRam na pokładzie.
    Kupowałem jakieś 2 lata temu.