  • 81. Data: 2014-04-18 20:24:43
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > "Jingiel" 534fdf8a$0$2363$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie trwa krócej niż 10 sekund.

    Pisałem o bootowaniu, nie o wybudzeniu.

  • 82. Data: 2014-04-18 20:58:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-18 16:14, Pszemol wrote:
    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Dlaczego? Ja miałem kilka przenośnych urządzeń z kartą microSD
    > i nigdy tego "ficzera" nie używałem... Nie rozumiem tej dyskwalifikacji.
    > Taka karta to dziś proteza - przecież wszystko przepchasz bezprzewodowo.

    Wiesz, ze ten argument jest na zasadzie "Swiat wedlug Pszemola"? ;]

    1. Kupujac urzadzenie niekoniecznie nabywca zdaje sobie sprawe w jak
    wielu dziedzinach bedzie je stosowal. W przypadku braku slotu moze kupic
    na zapas wersje 32 lub 64GB spoooro przeplacajac w stosunku do ceny
    karty lub miec nadzieje, ze wszystko bedzie dobrze jak to mowia w
    amerykanskich filmach.
    Co wiecej, te 16 lub wiecej GB widoczne na pudelku jest fikcja, o ktorej
    nabywca dowiaduje sie pozniej, podczas uzytkowania.

    2. Przepychanie wszystkiego przez siec niekoniecznie wszystkim odpowiada
    jesli materialy moga byc zawsze pod reka. Nie tylko w PL sa
    miejsca z mocno ograniczonym zasiegiem lub calkiem biale plamy.

    3. Przepychanie wszystkiego przez siec znaczaco pozera baterie.

    4. Nie kazdy chce dzielic sie z Apple/Google/MS swoimi danymi pchajac je
    w chmury.

    5. W przypadku pamieciozernych gier i malej ilosci pamieci masowej
    chmura nie pomoze (w przypadku niektorych Androidow rowniez, nie wiem
    czy Samsung nadal nie blokuje mozliwosci instalowania aplikacji na
    karcie, mozna za to wyrzucic tam wszelkie media i np mapy GPS).

    Oczywiscie Adam w zacytowanej powyzej opinii mocno przesadzil, jak
    najbardziej da sie korzystac z takich urzadzen. Poza tym kupujac taki
    lub inny sprzet trzeba sie liczyc z kompromisami, to wlasciwie nieuniknione.

  • 83. Data: 2014-04-19 00:09:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lipikb$hb2$...@n...news.atman.pl

    > "qrt" news:1r7fn7j1qxhvs$.1sb0dsoqlpxg5.dlg@40tude.net

    > Ja nie narzekam na oglądanie czegokolwiek z netu na Androidzie.

    Trwającą także mogę oglądać wprost z przeglądarki.
    I na całym ekranie, i w okienku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Oglądałem tablet Krüger&Matz -- miau ;) zdecydowanie
    jaśniejszy ekran od Monstera. Zaś Monster (jak już
    pisałem) ma 3 razy jaśniejszy ekran niż mój Overmax.

  • 84. Data: 2014-04-19 00:11:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" liro0o$9ak$...@u...news.interia.pl

    > Czasami ktoś się pyta, jak dojechać tu czy tam.
    > Można tłumaczyć pół godziny, a można też druknąć i dać.

    Ale potrzebny jest do tego tablet z (; opcją druku. ;)
    Na razie nie każdy ma kompas, a co dopiero druarkę. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 85. Data: 2014-04-19 00:58:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Ale potrzebny jest do tego tablet z (; opcją druku. ;)
    > Na razie nie każdy ma kompas, a co dopiero druarkę. ;)

    I nie każdy ma tablet :-) I palce do obsługi :-P

  • 86. Data: 2014-04-19 02:24:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej Bebenek" 53516deb$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Pisałem o bootowaniu, nie o wybudzeniu.

    Zaczęło się od tego:

    "J.F" 534e861a$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 87. Data: 2014-04-19 17:21:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lirc9t$i41$...@d...me

    > Dlaczego?

    Dlatego, że amoledy są ładniejsze.
    Być może także mniej energożerne -- tego jedynie domyślam się.

    IPS to ,,ekran dla ubogich''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 88. Data: 2014-04-19 19:10:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Pszemol" lirc9t$i41$...@d...me

    > Dlatego, że amoledy są ładniejsze.
    > Być może także mniej energożerne -- tego jedynie domyślam się.
    >
    > IPS to ,,ekran dla ubogich''.

    No, jedyne czego można być pewnym to ich wyższa cena. Patrze na ekran
    amoled, kumpla Samsunga i nie widzę jakiejś różnicy na korzyść
    porównując go do "zwykłego" ekranu mojego Acera. Wcześniej wymiękał w
    widoczności w słońcu do "zwykłego" ekranu Alcatela. W czym konkretnie
    mam szukać tych cech dodatnich, tak abym mógł je zobaczyć?

  • 89. Data: 2014-04-19 20:05:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5352adf6$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > No, jedyne czego można być pewnym to ich wyższa cena. Patrze na ekran amoled,
    kumpla Samsunga i nie widzę jakiejś różnicy na
    > korzyść

    Ja widzę wyraźnie różnicę pomiędzy amoledami i IPS.

    Tabletu czy smartfonu Acera włączonego
    nie widziałem do tej pory.

    > porównując go do "zwykłego" ekranu mojego Acera. Wcześniej wymiękał w widoczności w
    słońcu do "zwykłego" ekranu Alcatela. W czym
    > konkretnie mam szukać tych cech dodatnich, tak abym mógł je zobaczyć?

    Co gorsze? -- Alcatel czy Acer?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 90. Data: 2014-04-19 20:42:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > "Maciej Bebenek" 53516deb$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Zaczęło się od tego:
    >
    > "J.F" 534e861a$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    No to już masz jasność: wybudzenie max. 2-3 sekundy.
    ;-)