  • 71. Data: 2014-04-18 15:24:42
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    erze.

    > A nie lepiej zamiast netbooka złożyć jakiś mały HTPC?

    Jakoś nie mam przekonania do HTPC, a sprzęt do odtwarzania już mam. I w
    sumie pewnie będzie trzecie wyjście. Naprawię mojego starego laptopa i
    będzie do jdownloadera, a kupie Ipada do użytku mobilnego.

  • 72. Data: 2014-04-18 15:47:37
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-04-18, o godz. 15:24:42
    Jingiel <x...@x...xx> napisał(a):

    > Jakoś nie mam przekonania do HTPC, a sprzęt do odtwarzania już mam. I

    No to zamiast HTPC nazwij go small server ;-)

    > w sumie pewnie będzie trzecie wyjście. Naprawię mojego starego
    > laptopa i będzie do jdownloadera, a kupie Ipada do użytku mobilnego.

    Jak masz od kogoś pożyczyć to potestuj sobie najpierw żebyś nie był
    rozczarowany. Jak masz 3G/4G w tablecie karta pamięci to pamięci ma
    drugorzędne znaczenie - trzymaj to co potrzebne e w jakiejś chmurze.
    Zresztą dzięki jakiemuś dropboxowi czy box.net obywam się od dłuższego
    czasu bez iTunes - wrzucam pliki w chmurę i ściągam na tablet.

    Zdrówko

  • 73. Data: 2014-04-18 16:11:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@m...com> wrote in message

    > Mapy ...

    Hm... to Ty GPSa używasz aby DRUKOWAĆ mapy na papierze???
    Wow... A mi się wydawało że mapę się ogląda na ekranie tableta :-)

    Po co drukować mapy na papierze???????

  • 74. Data: 2014-04-18 16:14:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale żeby urządzenie tej klasy nie miało gniazda karty pamięci???
    > Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność tabletu.
    > Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.
    > To jakiś bezsens.

    Dlaczego? Ja miałem kilka przenośnych urządzeń z kartą microSD
    i nigdy tego "ficzera" nie używałem... Nie rozumiem tej dyskwalifikacji.
    Taka karta to dziś proteza - przecież wszystko przepchasz bezprzewodowo.

  • 75. Data: 2014-04-18 16:17:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spaceman" <s...@m...mydevil.net> wrote in message

    > Kwestia potrzeb. Mam zarowno ipada air jak
    > i samgung galaxy note 10.1 2014 edition.
    > W zadnym nie mam kart pamieci.

    Jak dużą pamięć masową masz w iPad Air?

  • 76. Data: 2014-04-18 16:20:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:limflc$9u0$1@node1.news.atman.pl...
    > A ja napisałem Ci, że jeśli chcesz mieć dobry ekran, to
    > albo Sony Xperia Z, albo amoledy. Sony Xperia Z2 chyba
    > ma już amoledy.
    >
    > Wielkiego wyboru nie ma. IPS odpada -- IPS, IPS2, IPSx... ;)

    Dlaczego?

  • 77. Data: 2014-04-18 16:32:47
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Hm... to Ty GPSa używasz aby DRUKOWAĆ mapy na papierze???
    > Wow... A mi się wydawało że mapę się ogląda na ekranie tableta :-)
    >
    > Po co drukować mapy na papierze???????

    Dobra, dobra, nie roztrzasajmy tematu, bo ja pomyliłem posty i
    odpowiedziałem nie na temat, a wcześniej ktoś rzucił o drukowaniu spod
    Androida. Więc napisałem, że nie interesuje mnie drukowanie z tabletu i
    mapy nie maja tu nic do rzeczy.

  • 78. Data: 2014-04-18 16:37:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > No to zamiast HTPC nazwij go small server ;-)

    No tak, ktoś mi kiedyś też radził dysk sieciowy NAS. Laptop będzie
    trochę bardziej uniwersalny.

    > Jak masz od kogoś pożyczyć to potestuj sobie najpierw żebyś nie był
    > rozczarowany.
    Niestety nie mam od kogo pożyczyć. Kolega kupił tablet asusa, ale jest
    na etapie przeżywania euforii pozakupowej :-)

  • 79. Data: 2014-04-18 18:07:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeszcze jeden aspekt: z Windowsa możesz drukować, z Androida jest to
    > utrudnione. Większość programów do obsługi drukarek jest płatna.

    Nowe drukarki mają zwykle aplikacje na Andka i iOS umożliwiające
    drukowanie albo z tableta albo też z dowolnego urządzenia przez www
    (np. Twoja drukarka Epsona ma adres e-mail wysyłasz do niej materiał
    do drukowania jako załącznik do maila).

  • 80. Data: 2014-04-18 19:39:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-18 16:11, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Hm... to Ty GPSa używasz aby DRUKOWAĆ mapy na papierze???
    > Wow... A mi się wydawało że mapę się ogląda na ekranie tableta :-)

    Czasami ktoś się pyta, jak dojechać tu czy tam.

    Można tłumaczyć pół godziny, a można też druknąć i dać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam