  • 51. Data: 2014-04-17 09:10:23
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-17 00:54, Maciej Bebenek wrote:

    > Mi to absolutnie nie przeszkadza, tym bardziej, że na 15" lapciu mam tę
    > samą rozdzielczosć

    A ja nie moge zniesc pikselozy na iPadzie 2. Zaluje, ze swego czasu nie
    wzialem trojki.

  • 52. Data: 2014-04-17 10:18:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 04:23, Michal Tyrala pisze:

    > Karty pamięci są mało emejzing.

    Jeszcze mniej rozumiem.

    Z urządzeniem można się skomunikować przewodowo, bezprzewodowo, lub za
    pomocą zewnętrznych nośników.

    Z poziomu WinCE lub Win Mobile za pomocą fatalnego Active Sync. Można
    postawić serwer ftp.

    Z poziomu linuksów czy Androida jest lepiej - można ustanowić
    bezpośrednie połączenie do zasobów lub ustawić serwer ftp.

    Jeśli tablet ma hosta USB, można dane przerzucić za pomocą pendrive.

    Ale można też (o czym pisałem) - za pomocą micro SD - najlepsze chyba i
    najszybsze do przerzucania większych plików, jak np. filmy HD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 53. Data: 2014-04-17 10:30:16
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Ale można też (o czym pisałem) - za pomocą micro SD - najlepsze chyba i
    > najszybsze do przerzucania większych plików, jak np. filmy HD.

    Adam, chyba nigdy nie miales kontaktu z przenosnymi urzadzeniami Apple?
    Stefan przed smiercia nie odkryl istnienia kart pamieci ale zapewne byl
    blisko ;]

  • 54. Data: 2014-04-17 11:11:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 10:30, atm pisze:

    > Adam, chyba nigdy nie miales kontaktu z przenosnymi urzadzeniami Apple?
    > Stefan przed smiercia nie odkryl istnienia kart pamieci ale zapewne byl
    > blisko ;]

    A, to o tego Stefana chodzi.
    Nie miałem do czynienia z przenośnymi. Mój kontakt z Apple skończył się
    kilkanaście lat temu - wymieniałem komuś zasilacz i coś poprawiałem na
    dysku, ale to na stacjonarce.

    Ale żeby urządzenie tej klasy nie miało gniazda karty pamięci???
    Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność
    tabletu. Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.
    To jakiś bezsens.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 55. Data: 2014-04-17 11:15:27
    Od: spaceman <s...@m...mydevil.net>

    On 2014-04-17, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale żeby urządzenie tej klasy nie miało gniazda karty pamięci???
    > Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność
    > tabletu. Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.
    > To jakiś bezsens.

    Kwestia potrzeb. Mam zarowno ipada air jak i samgung galaxy note 10.1 2014 edition.
    W zadnym nie mam kart pamieci.

  • 56. Data: 2014-04-17 11:19:48
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Z mojego punktu widzenia całkowicie dyskwalifikuje to używalność
    > tabletu. Nie kupiłbym go nawet za 50 zł.

    To niestety postepujacy trend. Niektorzy tlumacza to stabilnoscia itd.
    Jak dla mnie to po prostu wyciaganie kasy i upraszczanie konstrukcji (co
    w praktyce oznacza zwiekszenie zyskow).
    Wiesz, w zasadzie nie byloby to dla mnie wiekszym problemem gdyby iOS
    dawal normalny dostep do pamieci masowej. No ale filozofia Stefana jest
    odmienna od mojej w zwiazku z czym wole urzadzenia z Androidem (choc tez
    to nie jest system idealny).

  • 57. Data: 2014-04-17 11:39:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 10:18:38 +0200, Adam napisał(a):

    > Z poziomu WinCE lub Win Mobile za pomocą fatalnego Active Sync. Można
    > postawić serwer ftp.

    Może nie umiałeś go zainstalować albo używać? Bo akurat AS był genialny.
    Mniej więcj to samo robi obecnie iTunes, zajmując 15x więcej miejsca

    > Z poziomu linuksów czy Androida jest lepiej - można ustanowić
    > bezpośrednie połączenie do zasobów lub ustawić serwer ftp.

    iOS też to potrafi, różnica jest taka, że serwerem jest apka.

    > Jeśli tablet ma hosta USB, można dane przerzucić za pomocą pendrive.

    fotki do iOS też się da, inne pliki po jailbreaku

    > Ale można też (o czym pisałem) - za pomocą micro SD - najlepsze chyba i
    > najszybsze do przerzucania większych plików, jak np. filmy HD.

    taaaa...
    1 wyłączyć telefon
    2. wyjąć baterię
    3. wydłubać kartę
    4. znaleźć ją pod stołem i podnieść
    5 odszukać gdzie kurna znów się zapodział adapter
    6. odszukać ten dobry adapter a nie ten który nie działa
    7 spróbować zgrać na kartę
    8 spróbować jeszcze raz
    9 zakląć szpetnie
    10. spróbować jeszcze raz
    11 walnąć się w czoło przypominając sobie, że karta ma FAT32 a film jest w
    HD, więc 4GB nie da się zgrać, mimo, że jest miejsce
    12. obandażować sobie czoło
    13. zakląć szpetnie
    14 włożyć kartę do telefonu
    15. obciąć połamane przy wkładaniu paznokcie
    16. włożyć baterie i włączyć telefon
    17 iść zrobić sobie kawę
    18. wrócić z kawą i odczekać pozostałe 5 minut do włączenia się telefonu
    19. zgrać film po kablu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 58. Data: 2014-04-17 11:49:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > 16. włożyć baterie i włączyć telefon
    > 17 iść zrobić sobie kawę
    > 18. wrócić z kawą i odczekać pozostałe 5 minut do włączenia się telefonu

    dobre, dobre :]

  • 59. Data: 2014-04-17 14:01:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 11:39, Waldek Godel pisze:

    > Może nie umiałeś go zainstalować albo używać? Bo akurat AS był genialny.
    > Mniej więcj to samo robi obecnie iTunes, zajmując 15x więcej miejsca

    Zainstalować chyba umiałem ;)

    Patrzę z innego punktu widzenia: aplikacje pisane pod Windows CE.
    Jeśli trzeba było napisać aplikację np. do czytnika cen czy kolektora
    danych i obsługiwać to z wielu komputerów, robiły się problemy.
    Najmniejszy z problemów to ustawienie AS w trybie guest only,
    wystarczyło wpisać:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
    "GuestOnly"=dword:00000001

    Większy problem to aktualizacje Microsoftu. Jeśli miało się AS na
    kilkudziesięciu czy więcej komputerach, to statystycznie dość często AS
    "obrażał się" na USB, trzeba go było przeinstalowywać lun podnosić z 3.5
    do 4. Jeśli to było jeszcze u "agresywnego" klienta typu Auchan czy
    Fresh Logistic, to już mógł być problem. Zresztą u mało którego z tego
    typu klientów można było wejść zdalnie - czasami dla małej pierdółki
    trzeba było jechać pół Polski.

    > iOS też to potrafi, różnica jest taka, że serwerem jest apka.

    > fotki do iOS też się da, inne pliki po jailbreaku

    > taaaa...
    > 1 wyłączyć telefon

    My tu o tabletach.

    > 2. wyjąć baterię
    > 3. wydłubać kartę

    W tabletach dostęp do karty masz od zewnątrz i wyjmujesz/wkładasz ją w
    czasie normalnej pracy.
    Zresztą niektóre telefony też.

    > 4. znaleźć ją pod stołem i podnieść

    Za dużo browarka wczoraj? ;)

    > 5 odszukać gdzie kurna znów się zapodział adapter

    Zarówno w swoich stacjonarkach jak i laptopach gniazdo mam na stałe w
    obudowie, zaś w gnieździe też na stałe tkwi pusty adapter. Tak wygodniej
    i mniej się kurzy.

> [...]
    > 16. włożyć baterie i włączyć telefon
    > 17 iść zrobić sobie kawę
    > 18. wrócić z kawą i odczekać pozostałe 5 minut do włączenia się telefonu

    Jeśli FAT32, to po kablu też nie zgrasz. Chyba, że na pamięć wewnętrzną,
    w jakimś Ex-Fat, Ext czy innym NT.

    A spróbuj zgrać tak ze 30GB filmów po kablu - to Cię pewnie też trafi ;)

    Jednak wolę bezpośrednio.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 60. Data: 2014-04-17 14:33:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Apr 2014 10:18:38 +0200, Adam wrote:
    > Ale można też (o czym pisałem) - za pomocą micro SD - najlepsze chyba i
    > najszybsze do przerzucania większych plików, jak np. filmy HD.

    Pod warunkiem, że masz gdzie ją wepchnąć.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns