    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Date: Thu, 17 Apr 2014 10:39:20 +0100

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 10:18:38 +0200, Adam napisał(a):

    > Z poziomu WinCE lub Win Mobile za pomocą fatalnego Active Sync. Można
    > postawić serwer ftp.

    Może nie umiałeś go zainstalować albo używać? Bo akurat AS był genialny.
    Mniej więcj to samo robi obecnie iTunes, zajmując 15x więcej miejsca

    > Z poziomu linuksów czy Androida jest lepiej - można ustanowić
    > bezpośrednie połączenie do zasobów lub ustawić serwer ftp.

    iOS też to potrafi, różnica jest taka, że serwerem jest apka.

    > Jeśli tablet ma hosta USB, można dane przerzucić za pomocą pendrive.

    fotki do iOS też się da, inne pliki po jailbreaku

    > Ale można też (o czym pisałem) - za pomocą micro SD - najlepsze chyba i
    > najszybsze do przerzucania większych plików, jak np. filmy HD.

    taaaa...
    1 wyłączyć telefon
    2. wyjąć baterię
    3. wydłubać kartę
    4. znaleźć ją pod stołem i podnieść
    5 odszukać gdzie kurna znów się zapodział adapter
    6. odszukać ten dobry adapter a nie ten który nie działa
    7 spróbować zgrać na kartę
    8 spróbować jeszcze raz
    9 zakląć szpetnie
    10. spróbować jeszcze raz
    11 walnąć się w czoło przypominając sobie, że karta ma FAT32 a film jest w
    HD, więc 4GB nie da się zgrać, mimo, że jest miejsce
    12. obandażować sobie czoło
    13. zakląć szpetnie
    14 włożyć kartę do telefonu
    15. obciąć połamane przy wkładaniu paznokcie
    16. włożyć baterie i włączyć telefon
    17 iść zrobić sobie kawę
    18. wrócić z kawą i odczekać pozostałe 5 minut do włączenia się telefonu
    19. zgrać film po kablu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.