    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Date: Thu, 17 Apr 2014 14:01:21 +0200

    W dniu 2014-04-17 11:39, Waldek Godel pisze:

    > Może nie umiałeś go zainstalować albo używać? Bo akurat AS był genialny.
    > Mniej więcj to samo robi obecnie iTunes, zajmując 15x więcej miejsca

    Zainstalować chyba umiałem ;)

    Patrzę z innego punktu widzenia: aplikacje pisane pod Windows CE.
    Jeśli trzeba było napisać aplikację np. do czytnika cen czy kolektora
    danych i obsługiwać to z wielu komputerów, robiły się problemy.
    Najmniejszy z problemów to ustawienie AS w trybie guest only,
    wystarczyło wpisać:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services]
    "GuestOnly"=dword:00000001

    Większy problem to aktualizacje Microsoftu. Jeśli miało się AS na
    kilkudziesięciu czy więcej komputerach, to statystycznie dość często AS
    "obrażał się" na USB, trzeba go było przeinstalowywać lun podnosić z 3.5
    do 4. Jeśli to było jeszcze u "agresywnego" klienta typu Auchan czy
    Fresh Logistic, to już mógł być problem. Zresztą u mało którego z tego
    typu klientów można było wejść zdalnie - czasami dla małej pierdółki
    trzeba było jechać pół Polski.

    > iOS też to potrafi, różnica jest taka, że serwerem jest apka.

    > fotki do iOS też się da, inne pliki po jailbreaku

    > taaaa...
    > 1 wyłączyć telefon

    My tu o tabletach.

    > 2. wyjąć baterię
    > 3. wydłubać kartę

    W tabletach dostęp do karty masz od zewnątrz i wyjmujesz/wkładasz ją w
    czasie normalnej pracy.
    Zresztą niektóre telefony też.

    > 4. znaleźć ją pod stołem i podnieść

    Za dużo browarka wczoraj? ;)

    > 5 odszukać gdzie kurna znów się zapodział adapter

    Zarówno w swoich stacjonarkach jak i laptopach gniazdo mam na stałe w
    obudowie, zaś w gnieździe też na stałe tkwi pusty adapter. Tak wygodniej
    i mniej się kurzy.

> [...]
    > 7 spróbować zgrać na kartę
    > 8 spróbować jeszcze raz
    > 9 zakląć szpetnie
    > 10. spróbować jeszcze raz
    > 11 walnąć się w czoło przypominając sobie, że karta ma FAT32 a film jest w
    > HD, więc 4GB nie da się zgrać, mimo, że jest miejsce
    > 12. obandażować sobie czoło
    > 13. zakląć szpetnie
    > 14 włożyć kartę do telefonu
    > 15. obciąć połamane przy wkładaniu paznokcie
    > 16. włożyć baterie i włączyć telefon
    > 17 iść zrobić sobie kawę
    > 18. wrócić z kawą i odczekać pozostałe 5 minut do włączenia się telefonu

    Jeśli FAT32, to po kablu też nie zgrasz. Chyba, że na pamięć wewnętrzną,
    w jakimś Ex-Fat, Ext czy innym NT.

    A spróbuj zgrać tak ze 30GB filmów po kablu - to Cię pewnie też trafi ;)

    Jednak wolę bezpośrednio.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam