  • 21. Data: 2013-01-27 17:58:39
    Temat: Re: Tablet
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 27 Jan 2013 15:59:46 +0100, RadoslawF wrote:

    > Zdradzisz tajemnicę na jakim sprzęcie ?

    Produkcyjnie HTC Sensation, dla sprawdzenia Galaxy Tab 7.7.
    Nie wiem skad to zdziwienie kilka postow wstecz...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2013-01-27 18:19:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.01.2013 15:59, RadoslawF pisze:

    > Zdradzisz tajemnicę na jakim sprzęcie ?
    >

    > Pozdrawiam
    htc desire Z, jak oczywiście wogóle "zaskoczy" aero2, co jest możliwie
    ale nie takie proste.

    ToMasz

  • 23. Data: 2013-01-27 23:51:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > Wątek jest o tanich noname.

    niestety, na własnej doopie przekonałem się, że kupienie w tym samym
    chińskim źródle tego samego urządzenia w odstępie miesiąca oznaczać może,
    że kupisz zupełnie inny sprzęt. Oczw\ywiście ten nowszy był wykastrowany z
    paru elementów, które akurat były istotne dla konkretnego projektu.

  • 24. Data: 2013-01-28 00:58:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne dyski.
    > Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy 2xusb. Chyb, że
    > można podłączyć do tabletu hub usb?
    > odnoszę się do analogii z smartphonami. Są słuchawki z przyciskami: next,
    > back, volume up, volume down, play, pause; które pozwalają sterować
    > urządzeniem w zakresie zgłaszania i ściszania lub zmiany utworu. Tablety tego
    > nie posiadają?

    zazwyczaj nie

    > tak jak napisałem wcześniej, jeżeli tablety ogarniają huby usb to jak
    > najbardziej satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie. Gorzej jak zasilanie
    > tabletu jest przez usb/microusb. Da się to pogodzić z hubem?

    tablet musi to obslugiwac a hub musi byc zasilany z zewnatrz

    > zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym potworek :(

    sima maja praktycznie tylko produkty duzych firm - homologacje
    tableta z dual simem jeszcze nie widzialem

    > to tylko "mile widziane" :)
    > fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę mało jak
    > na takie zadanie.

    mniej wazne ile, wazne ze do takiego zastosowania potrzebujesz optyke na
    jakies ~140 stopni a tego w tablecie nie znajdziesz

    > w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to będzie pewien
    > eksperyment, dlatego zależy mi na dobrej cenie urządzenia - obmyślam to
    > wszystko z założeniem, że to wszystko szlag trafi i pójdzie na śmietnik.
    > piszesz serio czy czuję tu sarkazm? :)

    moze znajdziesz cos z gniazdkiem dla gps, ale szczerze mowiac watpie,
    z dolutowaniem nie powinno byc wiekszych problemow

    przy tych zalozeniach bedziesz mial prawdziwa choinke w samochodzie :)

  • 25. Data: 2013-01-28 10:34:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    sunwick nabazgral(a):

    > pewnie nie wszystkie ale wiekszosc wymagan w tym najnizsza cena
    > spelnia: Navroad nexo 3g

    A cos podobnego tylko 8-9" ??

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 26. Data: 2013-01-28 10:58:34
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > sima maja praktycznie tylko produkty duzych firm - homologacje
    > tableta z dual simem jeszcze nie widzialem

    Na polskim rynku: Lenovo IdeaTab 2107A

    I chińczyki:
    http://www.alibaba.com/showroom/dual-sim-tablet.html

  • 27. Data: 2013-01-28 12:13:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.01.2013 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Witajcie.
    >
    > Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:
    >
    > - w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz
    > procka i 512MB RAM?)
    > - 7"

    Kup taki z 2-rdzeniowym cpu i 1GB RAMu, BT i WiFi, dobrym ekranem, żeby
    coś było w aucie w słoneczny dzień widać.

    > - GPS
    > - modem 3g kompatybilny z AREO
    > - wejście jack obsługujące piloty
    > - najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
    > - wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty
    >
    > mile widziane
    > - 2x USB
    > - dualsim
    > - DVB-T
    > - dobra kamera
    > - dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
    > - wyjście na zewnętrzną antenę

    Kup tani telefon, może być ze "zbitym" ekranem, wizualnie sponiewierany.
    Z obsługą BDI w wykonaniu Aero2, GPS i co tam chcesz.

    Udostępnij dla tabletu dostęp do sieci, GPS, aparatu, karty pamięci, itd,
    co tam sobie wymyślisz i znajdziesz do tego soft.

    > Nie musi mieć super czułego dotyku, może być totalnie noname cing ciang,
    > ekran też nie musi być hd, niemniej planuję używać go w samochodzie więc
    > jakiś rozsądny kontrast powinien oferować. No i oczywiście, żeby dało
    > kupić się do niego podstawkę montażową

    Rozważ montaż pod sufitem, jeśli jest to w ogóle w danym aucie możliwe, to
    potrafi bardzo fajnie się sprawdzać.

    > polecicie coś za jakieś dobre pieniądze? Prawdopodobnie go zmarnuję wiec
    > nexus 7 odpada.

    Mam Aniol Aurora2, zmieniłbym na coś podobnego z BT, właśnie ze względu na
    podłączanie audio w aucie. Reszta OK.

    Kable w aucie które trzeba codziennie podłączać to spory problem. Warto
    żeby było ich jak najmniej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 28. Data: 2013-01-28 13:42:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-27, o godz. 09:24:15
    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> napisał(a):

    > chyba żaden chiński. Aerro2 to taki polski wymysł, któ?y zniknie za 2
    > lata. pozatym zwykły modem usb wystawiony do okna może radykalnie
    > poprawić zasięg!

    Aero2 będzie funkcjonować w paśmie 900MHz co najmniej do 21.12.2016. I
    zniknąć do tego czasu nie może. Taki ma wymóg koncesyjny od UKE.

    Nie wiem jak tanie tablety do których podczepia się zewnętrzny modem
    ale kilka 3 modele Samsunga które miały wbudowany moduł 3G obsługiwały
    Aero2 bez problemów. IMHO zewnętrzny modem w tablecie to
    nieporozumienie boi robi z tabletu choinkę. Najprostsza droga do
    uszkodzenia gniazda USB.

    Zdrówko

  • 29. Data: 2013-01-28 13:46:52
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-27, o godz. 13:08:20
    PlaMa <m...@w...pl> napisał(a):

    > sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne
    > dyski. Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy
    > 2xusb. Chyb, że można podłączyć do tabletu hub usb?

    No ale po co chcesz podczepiać do tableta pendrive czy dysk?

    > zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym
    > potworek :(

    Nie - to Twój dyskutant ma jakąś fobię na ten temat. ;-)

    > fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę
    > mało jak na takie zadanie.

    Rejestratora do czego? Poza tym taka rozdzielczość mają zwykle kamerki
    dodatkowe do rozmów wideo.

    > w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to

    Poza temperatura to zwróć uwagę na dopuszczalną wilgotność.

    Zdrówko

  • 30. Data: 2013-01-28 21:59:09
    Temat: Re: Re: Tablet
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    nie wiem, szukaj na tabletowo.pl tam jest mnostwo info