    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet
    Date: Mon, 28 Jan 2013 11:13:33 +0000 (UTC)

    Dnia 27.01.2013 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Witajcie.
    >
    > Potrzebuję kupić TANI chiński tablet spełniający następujące wymagania:
    >
    > - w pełni działający android 4 (czyli związane z tym co najmniej 1GHz
    > procka i 512MB RAM?)
    > - 7"

    Kup taki z 2-rdzeniowym cpu i 1GB RAMu, BT i WiFi, dobrym ekranem, żeby
    coś było w aucie w słoneczny dzień widać.

    > - GPS
    > - modem 3g kompatybilny z AREO
    > - wejście jack obsługujące piloty
    > - najlepiej wejście zasilania oddzielne od usb
    > - wejście na microsd obsługujące 16-32Gb karty
    >
    > mile widziane
    > - 2x USB
    > - dualsim
    > - DVB-T
    > - dobra kamera
    > - dobra odporność na niskie i wysokie temperatury
    > - wyjście na zewnętrzną antenę

    Kup tani telefon, może być ze "zbitym" ekranem, wizualnie sponiewierany.
    Z obsługą BDI w wykonaniu Aero2, GPS i co tam chcesz.

    Udostępnij dla tabletu dostęp do sieci, GPS, aparatu, karty pamięci, itd,
    co tam sobie wymyślisz i znajdziesz do tego soft.

    > Nie musi mieć super czułego dotyku, może być totalnie noname cing ciang,
    > ekran też nie musi być hd, niemniej planuję używać go w samochodzie więc
    > jakiś rozsądny kontrast powinien oferować. No i oczywiście, żeby dało
    > kupić się do niego podstawkę montażową

    Rozważ montaż pod sufitem, jeśli jest to w ogóle w danym aucie możliwe, to
    potrafi bardzo fajnie się sprawdzać.

    > polecicie coś za jakieś dobre pieniądze? Prawdopodobnie go zmarnuję wiec
    > nexus 7 odpada.

    Mam Aniol Aurora2, zmieniłbym na coś podobnego z BT, właśnie ze względu na
    podłączanie audio w aucie. Reszta OK.

    Kable w aucie które trzeba codziennie podłączać to spory problem. Warto
    żeby było ich jak najmniej.

    --
    kakmaratgmaildotcom