    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet
    Date: Sun, 27 Jan 2013 23:58:25 -0000

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    news:ke35bi$36k$1@news.task.gda.pl...
    > sęk w tym, że będę potrzebował wolnego portu usb na poendrive i inne dyski.
    > Oddzielny modem nie stanowi problemu, ale tab musi mieć wtedy 2xusb. Chyb, że
    > można podłączyć do tabletu hub usb?
    > odnoszę się do analogii z smartphonami. Są słuchawki z przyciskami: next,
    > back, volume up, volume down, play, pause; które pozwalają sterować
    > urządzeniem w zakresie zgłaszania i ściszania lub zmiany utworu. Tablety tego
    > nie posiadają?

    zazwyczaj nie

    > tak jak napisałem wcześniej, jeżeli tablety ogarniają huby usb to jak
    > najbardziej satysfakcjonuje mnie takie rozwiązanie. Gorzej jak zasilanie
    > tabletu jest przez usb/microusb. Da się to pogodzić z hubem?

    tablet musi to obslugiwac a hub musi byc zasilany z zewnatrz

    > zaczynam podejrzewać że to aero2 to jakiś niekompatybilny z niczym potworek :(

    sima maja praktycznie tylko produkty duzych firm - homologacje
    tableta z dual simem jeszcze nie widzialem

    > to tylko "mile widziane" :)
    > fajnie by było użyć taki tablet jako rejestratora - 0,3mpx to trochę mało jak
    > na takie zadanie.

    mniej wazne ile, wazne ze do takiego zastosowania potrzebujesz optyke na
    jakies ~140 stopni a tego w tablecie nie znajdziesz

    > w specyfikacjach podają -40 do +40. to chyba nieźle. Zresztą to będzie pewien
    > eksperyment, dlatego zależy mi na dobrej cenie urządzenia - obmyślam to
    > wszystko z założeniem, że to wszystko szlag trafi i pójdzie na śmietnik.
    > piszesz serio czy czuję tu sarkazm? :)

    moze znajdziesz cos z gniazdkiem dla gps, ale szczerze mowiac watpie,
    z dolutowaniem nie powinno byc wiekszych problemow

    przy tych zalozeniach bedziesz mial prawdziwa choinke w samochodzie :)