  • 141. Data: 2012-06-22 18:09:25
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 22.06.2012 10:48, Bartłomiej Zieliński wrote:

    > Przy czym jeśli te głowice są różne, to raczej mówi się o combo niż o
    > twinie.

    no raczej. w sklepach nie mają z tą terminologią problemów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 142. Data: 2012-06-22 19:27:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:js1pdf$sjo$...@p...pl...

    > O ile dobrze zrozumiałem, tuner to część odbiornika, która może "nastroić"
    > głowicę na określony transponder/mux?

    Nie - to część odbiornika, która może służyć do odbioru programów.
    Żeby odbierać dwa programy, to trzeba mieć dwa tunery.

    Dwie głowice+jeden tuner = jeden program w jednym czasie.

    > To bardzo dobre pytanie ale niestety nie do mnie ;-)

    Oczywiście, że nie do Ciebie, ale miałem nadzieję, że znasz odpowiedź i mnie
    uświadomisz, bo ponoć tylko ja nie kumam o co koledze biega.

  • 143. Data: 2012-06-22 19:29:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Zaraz, chwila. To Ty masz ja podac.

    Nic takiego nigdy nie napisałem, a wręcz przeciwnie.

    >Ja podalem wczesniej juz swoja.

    Ale Twoja mnie nie interesuje.
    Interesuje mnie ogólnie przyjęta, albo w ogóle możesz dać sobie spokój z
    beblaniem.

    > To po jaka cholere sie tak produkujesz?

    Ja tylko pytałem, to Ty rozpocząłeś produkcję jakichś własnych definicji i
    epitetów w czort wie jakim celu.
    Obstawiam, że powód był prosty - nie zrozumiałeś pytania, albo nie znałeś
    odpowiedzi, więc trzeba było to przykryć wrzaskiem.

  • 144. Data: 2012-06-22 19:30:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > no raczej. w sklepach nie mają z tą terminologią problemów

    Jasne, ale chodzi o coś więcej niż combo/niecombo.

  • 145. Data: 2012-06-22 20:36:04
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Nic takiego nigdy nie napisałem, a wręcz przeciwnie.

    Ale twierdzisz, ze sie myle. Wiec podaj swoja albo oficjalna.

    Bo moze rzeczywiscie sie myle :)

    > Ale Twoja mnie nie interesuje.

    To jest ogolnie przyjete nazewnictwo. Ja to tylko powtarzam.

    > Interesuje mnie ogólnie przyjęta, albo w ogóle możesz dać sobie
    > spokój z beblaniem.

    > Ja tylko pytałem, to Ty rozpocząłeś produkcję jakichś własnych

    Alez nie. To ty sie przyczepiles do tego, ze twin to nie jest podwojna
    glowica tego samego typu skoro jest i tak od miesiaca sobie wmawiasz,
    ze to nieprawda. Chociaz doskonale wiesz, ze twin ma zawsze glowice
    tego samego typu. Inaczej nie bylby TWINEm.

    > definicji i epitetów w czort wie jakim celu. Obstawiam, że powód był
    > prosty - nie zrozumiałeś pytania, albo nie znałeś odpowiedzi, więc
    > trzeba było to przykryć wrzaskiem.

    Bo mnie zaczyna juz irytowac Twoja ignorancja.

    EOT z mojej strony nara.

    P.

  • 146. Data: 2012-06-22 20:53:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Ale twierdzisz, ze sie myle.

    Również nic podobnego.
    Każdy ma prawo mieć swoją definicję.
    To samo dotyczy jej akceptacji przez innych.

    > To jest ogolnie przyjete nazewnictwo.

    No i właśnie pytam o potwierdzenie tego ogółu.
    Gdzie ten ogół zawarł swoje przyjęcie tego nazewnictwa?

    Ja to tylko powtarzam.

    > Alez nie. To ty sie przyczepiles do tego, ze twin to nie jest podwojna
    > glowica tego samego typu

    Chyba pogubiłeś się w wątku, przeczytaj go jeszcze raz.
    Zobaczysz, że to Ty go motasz od samego początku.

    Walerianka lepiej pomoże od wrzasku.

  • 147. Data: 2012-06-22 21:08:49
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > No i właśnie pytam o potwierdzenie tego ogółu.
    > Gdzie ten ogół zawarł swoje przyjęcie tego nazewnictwa?

    POszukaj sobie. masz bana na google?

    -------

    > Zgadza się.

    > A co do tego są właśnie wątpliwości.

    ------

    Post z wczoraj. Zacznij mi wmawiac, ze to nie ty napisales.

    Dobra, teraz na serio eot bo meczyk leci.

    P.

  • 148. Data: 2012-06-22 21:43:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > POszukaj sobie. masz bana na google?

    Nie mam zamiaru za Ciebie udowadniać jakichś Twoich teoryjek.

    -------

    ------

    > Post z wczoraj. Zacznij mi wmawiac, ze to nie ty napisales.

    Oczywiście że ja.
    Ale była mowa o jakimś przyczepieniu, więc poszukaj od początku - kto pytał,
    a kto się czepiał i czego.

  • 149. Data: 2012-06-22 22:02:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > albo masz dwa osobne moduły, albo jeden podwójny.
    > funkcjonalność taka sama - dwa niezależne tory.

    W takim razie po co to rozróżniać?
    Wychodzi na to, że dual=twin, oczywiście jeśli dual to dwie takie same
    głowice.

  • 150. Data: 2012-06-22 22:10:44
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Nie - to część odbiornika, która może służyć do odbioru programów.
    > Żeby odbierać dwa programy, to trzeba mieć dwa tunery.

    OK.
    Innymi słowy, zależy gdzie "schodzą się" tory odbiorcze z różnych
    głowic. Jeśli przed tunerem - masz 1 program, jeśli za - w zasadzie
    dowolną liczbę ;-)

    > Dwie głowice+jeden tuner = jeden program w jednym czasie.

    Zastanawiam się tylko, czy "semi-twin" mimo wszystko nie mieści się w
    tej kategorii, a to zależy od tego jak się rozumie słowo "tuner".
    Ostatecznie w semi-twinie jest jedna głowica, jedna częstotliwość, a
    tylko różne strumienie audio-video mogą być kierowane na dysk i na TV.

    > Oczywiście, że nie do Ciebie, ale miałem nadzieję, że znasz odpowiedź i
    > mnie uświadomisz, bo ponoć tylko ja nie kumam o co koledze biega.

    Niektórzy lubią brak siły argumentów zastępować siłą głosu ;-)