  • 1. Data: 2010-05-21 05:16:45
    Temat: Rozdzielczość obrazu-cyfrowy polsat
    Od: MAG <g...@w...pl>

    Jest sobie od niedawna prosty tuner cp klasy echostar HDS-400E i teraz
    pytanie: Jak jest z przełączaniem rozdzielczości obrazu, czy przełacza
    się automatycznie czy należy przełączać ją ręcznie z pilota przciskiem
    "res". Bo u mnie jest tak: po uruchomieniu dekodera obraz mam na 1080p,
    aby oglądać standard TV w 560p coś tam muszę przełączyć ręcznie z 1080
    na 560p coś tam a tym bardziej na kanał HD tzn na 720. Jak jest w innej
    rozdziałce niż 720 to obraz jest nieco przesunięty. I w drugą stronę
    jest to samo. Hm sprawdzalem nawet w sklepie cp na innym dekoderze, tym
    z HDD i..................to samo. Powinno tak być? A jak jest w innych
    TV? A może coś po prostu wymyślam?

  • 2. Data: 2010-05-21 08:39:44
    Temat: Re: Rozdzielczość obrazu-cyfrowy polsat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > coś tam a tym bardziej na kanał HD tzn na 720. Jak jest w innej rozdziałce
    > niż 720 to obraz jest nieco przesunięty.

    Przełączasz na tunerze czy telewizorze?

    > I w drugą stronę jest to samo. Hm sprawdzalem nawet w sklepie cp na innym
    > dekoderze, tym z HDD i..................to samo. Powinno tak być?

    Nie.

  • 3. Data: 2010-05-21 10:57:35
    Od: MAG <g...@w...pl>

    Przełączam na tunerze. Telewizor dostosowuje się do tego.

  • 4. Data: 2010-05-21 11:19:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przełączam na tunerze. Telewizor dostosowuje się do tego.

    To ewidentnie zjebka na tunerze.

    P.S.
    Odpowiada się POD cytatem.