  • 1. Data: 2011-04-04 22:10:12
    Temat: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Właśnie oglądam TNV Turbo i zapodają, że facet ma 2 letnie
    auto A3 2.0TDI, przejechał 100 kkm. Poszła mu pompa oleju
    motoryna się zatarła i zaproponowali mu naprawę za 40
    kPLN. Czy to nie jakieś jajca? Przecież wiadomo od zawsze,
    że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.
    Z czego oni robią sensacje. Poszukać na allegro motoryny,
    wymienić i wszystko na ten temat.

    Inna sprawa, że nie wierzę, że facet nie czuł, że coś jest
    nie tak. Że silnik głośniej chodzi, że puka itp.

    Kiedyś komuś z rodziny w VW Passat 1.8T korbowód wylazł
    bokiem, to wymiana silnika ze wszystkim zmieściła się w 4000.

    IMO to tania sensacja.

  • 2. Data: 2011-04-04 22:20:28
    Temat: Re: [TVN Turbo] naprawa główna silnika
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 22:10, megrims pisze:

    > IMO to tania sensacja.

    Zapytaj ilu ludi obróciło panewki w saabie ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-04-04 22:22:12
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-04 22:20, Lewis pisze:

    > Zapytaj ilu ludi obróciło panewki w saabie ;)

    Czyli... w Oplu Vectrze? :D

  • 4. Data: 2011-04-04 22:29:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 22:22, megrims pisze:

    > Czyli... w Oplu Vectrze? :D

    Można to tak ująć ale silnik B205 i B235.
    B204 i B234 też ale już mniej przypadków ;P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-04-04 22:45:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > że obecnie nie opłaca się naprawiać takich silników.
    > Z czego oni robią sensacje. Poszukać na allegro motoryny,

    oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik krótki
    (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW ma jakieś
    chore ceny na silniki,
    ale na nowych częściach z ASO IMO nie powinno wyjść więcej niż połowa tej
    kwoty,

    brat

    Ps nie sądzę żeby specjalnie było coś słychać po pracy silnika.

  • 6. Data: 2011-04-04 23:01:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Inna sprawa, że nie wierzę, że facet nie czuł, że coś jest nie tak. Że
    > silnik głośniej chodzi, że puka itp.

    Jak już poczuł to raczej było za późno... pomyśl. ;)

  • 7. Data: 2011-04-04 23:06:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > oczywiście że tania sensacja, nawet gdyby zaproponowali mu tzw silnik
    > krótki (blok z wałem i tłokami) to nie wyjdzie tyle, no chyba że grupa VW
    > ma jakieś chore ceny na silniki,

    Koszt wymiany samego bloku silnika w Alfie boxerze (1.4) oscylował koło 9
    tys.
    10 lat temu.

    A Ty mówisz o wymianie całości.

  • 8. Data: 2011-04-04 23:07:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-04 23:06, Cavallino pisze:

    > Koszt wymiany samego bloku silnika w Alfie boxerze (1.4) oscylował koło
    > 9 tys.
    > 10 lat temu.
    >
    > A Ty mówisz o wymianie całości.

    Short B205 kosztuje około 7800zł, nowy z gwarancją, złożenie tego do
    kupy z regeneracją głowicy i turbiny to pewnie około 11-12kzł.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-04-04 23:15:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Short B205 kosztuje około 7800zł,

    To jakiś szyfr?

  • 10. Data: 2011-04-04 23:21:11
    Od: "Armen Van Buran" <a...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Czy to nie jakieĹ&#65533; jajca?

    Żadne jajca. Redaktor powiedział, że to auto klasy premium,
    a tu wiadomo.... musi kosztować :)