  • 11. Data: 2010-02-23 22:27:50
    Temat: Re: TV4 w TNK
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On 23 Lut, 23:15, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Kiedy to było?

    I co obecnie sądzisz o TVN Turbo?

  • 12. Data: 2010-02-23 22:37:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brooks" <x...@j...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > Kiedy to było?

    >I co obecnie sądzisz o TVN Turbo?

    Praktycznie już nie oglądam.

  • 13. Data: 2010-02-24 06:34:21
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Jakie 19 złotych? Najnowsza karta za 169 zł przez 12 miesięcy. To daje
    > 13-14 zł zależy od tego czy do obliczeń wliczymy koszt pustej karty 6
    > - 9 zł.

    mowa jest o jednorazowym doladowaniu na jeden miesiac a nie kupnie
    startera na rok.

  • 14. Data: 2010-02-24 07:15:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Nie mi oceniać co dla kogo drogo a co tanio.
    > Jeden kupuje Dreamboxy aby rozdzielić sobie w domu Cyfrowy Polsat z
    > wydobytym boxkeyem i nie uważa że przepłacił 5 krotnie. Kto inny płaci
    > 9,90 miesięcznie przez 29 miesięcy za pare podstawowych kanałów.
    > Jeszcze ktoś dzieli spliterem nieopłaconą kartę TNK. Mamy na każdą
    > kieszeń możliwości i muszę przyznać,że telewizja satelitarna czy
    > internetowa stawia przed nami ciekawe możliwości jako hobby.
    > Co do zawartości kanałów to nad gustami nie można podjąć równej
    > dyskusji.

    prawda

> [...]
    > napiszemy coś innego.
    > TVP małpuje niektóre seriale próbując wrócić oglądalność. Następnie
    > żongluje godzinami emisji, że nie sposób śledzić losy Kapitana Pierce
    > czy innego Doktora Housa. Ale nie można zarzucić,że nie ma tej pozycji
    > w emisji ;)
    > Mi brakuje możliwości zajrzenia do niektórych pozycji innych
    > operatorów. A oni nie chcą dawać niekodowanych weekendów, okienek.
    > Czemu? Chciałbym kupić Polsat tylko, przydałoby się go podejrzeć a nie
    > mam naziemnego. Polsat HD to ta sama oferta co Polsat SD?

    z tego co wiem to tak, tvn i tvn hd to to samo.

    Czemu nie
    > rozkodują na jakiś czas?

    hmmm, np gadzinę dziennie... może trzeba coś takiego im podsunąć.
    polsat jako stacja ogólnoposka powinna byc obecna w każdej platformie,
    nie każdy ma warunki na naziemną, nie każdy chce dla jednego kanału \
    wystawiać wysoko antenę naziemną.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2010-02-24 07:17:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Mamut pisze:
    > jak podaje satkurier TV4 jednak bedzie w TNK i to juz za pare dni,
    > nawet kodowanie wlaczone jest juz dla tej stacji co kazdy moze
    > sprawdzić w tunerze.
    > Dodatkowo pojawi sie Kino Polska i dwa inne tajemnicze kanały.
    > Podobno wzrosnąć ma tez cena. Przebąkuje się o 19zl za miesiac :/

    to tylko o 3 zł więcej, jak na taką oferte to i tak niewiele.
    ciekawe co z kartami opłaconymi teraz za rok z góry....

  • 16. Data: 2010-02-24 07:22:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Biorąc pod uwagę niemożliwość otrzymania zielonej karty TNK bez
    > zestawu, wycofanie ze sprzedaży czerwoną kartę za 49 zł

    jak może być wycofana? cały czas kupuje karty za 49zł

    widać, że

  • 17. Data: 2010-02-24 07:23:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pawell32 pisze:

    > z tego co wiem to tak, tvn i tvn hd to to samo.
    też to samo

  • 18. Data: 2010-02-24 07:37:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Brooks pisze:
> [...]

    > Czemu? Chciałbym kupić Polsat tylko, przydałoby się go podejrzeć a nie
    > mam naziemnego. Polsat HD to ta sama oferta co Polsat SD?

    z tego co wiem to to samo.
    podobnie z tvn i tvn hd

  • 19. Data: 2010-03-03 20:35:52
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>