    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: TV jako drugi monitor
    Date: Thu, 15 Oct 2009 17:42:38 +0200

    witam

    Usiłuje wyświetlić idealną kopie obrazu monitora na TV Jakoś nie
    potrafie tego zrobić. Problem polega na tym ze oprogramowanie karty
    graficznej (GF9600), niezależnie do systemu operacyjnego, twierdzi ze
    telewizor( zwykły starodawny) potrafi wyświetlać tylko 800x600 lub
    1024x768. JEst to bzdura bo naście lat temu przy użyciu Amigi
    wyświetlałem obraz w rozdzielczości 1280*512 (pomine fakt ze g... było
    widać, ale sie dało)
    Narazie mój pulpit ma 1280x960, ale pewno w przyszłości bedzie miał
    wiecej punktów, a telewizor nie. Czy da sie wiec zmusić TV do
    wyświetlania takiego obrazu, a właściwie karte graficzną - do wysłania
    obrazu o takich parametrach? (skrót myślowy: niech sobie karta podzieli
    ilość punktów razy dwa, i wyśle co chce, byle by obraz z monitora
    2000x3000p. był wyświetlany w 100% tak samo na monitorze i telewizorze)

    ToMasz