    From: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA z kim załatwiać trudne przypadki?
    Date: Tue, 09 Sep 2008 11:00:17 +0200

    Jan Werbiński pisze:
    > Z kim załatwiać trudne przypadki w TP?
    > Mój "opiekun biznesowy" słabo się stara, zastępca jego bezpośredniego
    > przełożonego również.
    > Gdzie uderzyć dalej?

    Ja mam też takiego opiekuna że niech go szlak trafi, nic nie idzie
    normalnie załatwić, wcześniej miałem opiekunkę, fajna babka i bardzo
    dobrze mi się z nią załatwiało a teraz mam takiego oszołoma że SHDSL
    załatwia mi już 6 miesięcy i jak do niego nie zadzwonię to on chyba
    nigdy by nie zadzwonił.

    Ap ropo, czy można zmienić opiekuna ??

    Michał Sz.