  • 61. Data: 2009-12-01 21:04:58
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:40:59 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > Jako firma komunikacyjna ma zapewnić wyłącznie transmisje pakietów IP,
    > reszta to może być - jako usługa dodatkowa i opcjonalna. Chyba że by
    > zawarli to w umowie.

    a przeczytałeś regulamin i masz na to wsparcie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2009-12-01 21:05:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Natomiast Ty chyba nie, zacznie się od blokowania portu 25, skończy na
    > blokowaniu wszystkiego poza 80, a przy 80 tylko wybrane "certyfikowane"
    > hosty

    "i wyssie gaz, i wypije prąd, zwinie dywany, złoży ściany, nasra w tajny
    kąt"

    --

    memento lorem ipsum

  • 63. Data: 2009-12-01 21:10:14
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wojciech Puchar wrote:

    > ja nie mam problemu. problem leży w tym że TPSA blokuje komunikacje.

    Za to nie bylo problemu w tym ze przez pare lat nie robila nic, aby
    miliony uzytkownikow tej i innych sieci przestaly byc narazone byly na
    oszustwa bankowe, wirusy, konie trojanskie, dopiero teraz wprowadzajac
    praktycznie najprostsze i najskuteczniejsze w skali tego typu abonenta
    rozwiazanie? Proponuje otrzec pot z rozgoraczkowanego lica i troche
    przejrzec na oczy. Bo wychodzi z tego populistyczna histeria rodem z
    onetu, a to w Usenecie bywa z reguly poddawane slusznej i bezwzglednej
    pacyfikacji.

    --

    memento lorem ipsum

  • 64. Data: 2009-12-01 21:11:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 20:41:44 +0000, osobnik zwany Wojciech
    > Puchar wystukał:

    > piszesz jak trafiony nową polityką spamer

    Heh, faktycznie - przy powszechnosci internetowego debilizmu nie wpadlem, ze
    to moze byc zwykly konflikt interesow.

  • 65. Data: 2009-12-01 21:14:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <L...@p...in.heaven> napisał w wiadomości

    > Ta pani powinna używać głowy.

    Sam zacznij.

    > ostatnio miło mnie zaskoczył support
    > HP i to odnośnie urządzeń SOHO)

    Urzekla mnie Twoja historia.

  • 66. Data: 2009-12-01 21:14:55
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 01.12.2009 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > RFC czytał?

    No i ? Co ma do tego RFC. Ja sobie zestawiam połączenie punkt-punkt.

    > masz w umowie zagwarantowane otwarcie wszystkich portów i
    > jeszcze może z podziałem na TCP i UPD? :)

    A jest napisane, że jest jakoś ograniczone ? To raczej w drugą stronę
    działa. Domyślnie jest pełna komunikacja TCP/IP, ewentualne ograniczenia
    wynikają z umowy/regulaminu dołączonego itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 67. Data: 2009-12-01 21:15:32
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > RFC i umowę czytał?

    No ja sobie właśnie przeczytałem i nie ma tam żadnego mowy o
    ograniczeniach. Dalej nie rozumiem co ma do tego RFC.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 68. Data: 2009-12-01 21:16:47
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > a przeczytałeś regulamin i masz na to wsparcie?

    No więc, zaprezentuj miejsce w którym TP zastrzega sobie blokowanie
    losowych/wybranych portów ?

    Dla ułatwienia: www.tp.pl/b/binaries/PL/358009/reg_neo_366601898.pdf

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 69. Data: 2009-12-01 21:17:39
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 1 Dec 2009 20:46:40 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał:

    > Jest. to nie jest w ogóle ich sprawa co kto przesyła i jakimi portami, tak
    > długo jak ktoś nie jest chociaż podejrzany o przestępstwo.

    Masz Windowsa ? Jesteś podejrzany. Koniec. Kropka.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 70. Data: 2009-12-01 21:17:54
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > Sam zacznij.

    No ja używam, w przeciwieństwie do pseudo-automatów na infolinii.

    > Urzekla mnie Twoja historia.

    Chcesz o tym porozmawiać ?

    --
    Pozdrawiam,