  • 301. Data: 2009-12-04 10:04:59
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:
    > Nowe techniki botnetowe będą 20 razy lepsze niż dzisiejsze, bo potrzeba jest
    > matką wynalazków.
    >
    > JEDYNĄ metodą walki ze spamem jest zwalczanie właścicieli komputerów które
    > ten spam wysyłają. nieważne czy świadomie czy nie.

    Chyba Bóg cię opóścił, jak zamierzasz to robić?

    --
    ŁT

  • 302. Data: 2009-12-04 10:10:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:

    > Chyba Bóg cię opóścił, jak zamierzasz to robić?

    Ale po co pytasz, zaraz Ci odpisze, że to przecież "ich=isp problem". On,
    mając 300 klientów, da sobie radę. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 303. Data: 2009-12-04 10:12:51
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Ale je przynajmniej bardzo ograniczy, a pozostalosc moze da sie
    > rozwiazac innymi metodami.

    To prawda. Pozostały jeszcze inne firmy oferujące zbliżoną usługę, tam
    niestety ze względów ogranizacyjnych (biurokracja i tzw. standardy
    korporacyjne, bynajmniej nie aspekty techniczne) wprowadzenie takiej
    opcji pewnie jeszcze potrwa 2-3 lata...

    --
    ŁT

  • 304. Data: 2009-12-04 10:29:46
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Nie jestem żaden pan ;) a pisma nie mam, bo neostradzie i całej TPSA
    > podziękowałem parę lat temu jak tylko pojawiła się oferta UPC...

    W/g mnie zszedł Pan z deszczu pod rynne ale oczywiście moge się mylić.

    > Ja ten tekst po prostu wygooglałem, sporo portali pisało o tym że TPSA
    > blokuje port 25 i można wypowiedzieć umowę, ale nie bez konsekwencji.

    TP wymusza na użytkowniku podjęcie akcji w celu ZACHOWANIA warunków umowy.
    Do tego utrudnia jej podjęcie wprowadzając w błąd na infolinii.

    Jeśli mamy umowe to w czasie jej trwania nie wolno jej zmieniać bez zgody
    stron. Dlatego właśnie TP łamie umowę.

    Nie mam nic przeciwko aby blokowała co chce i nawet mówiła jak i co ma
    użytkownik robić na swoim komputerze, jeśli tylko będzie to w umowie z
    NOWYMI użytkownikami, ew w aneksie ze starymi jeśli oni się zgodza.

  • 305. Data: 2009-12-04 10:30:29
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Chyba Bóg cię opóścił, jak zamierzasz to robić?

    Dawno tak robie i dzięki temu prawie nie mam roboty.

  • 306. Data: 2009-12-04 10:30:54
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>

    > Ale po co pytasz, zaraz Ci odpisze, że to przecież "ich=isp problem". On,
    > mając 300 klientów, da sobie radę. ;)

    Skoro większa nie daje to jej problem. Niech się podzieli na mniejsze
    oddziały.

  • 307. Data: 2009-12-04 10:32:15
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ale po co tak kłamiesz? Nic się nie zmienia, blokada nie jest obowiązkowa.
    > Tylko tyle, że jest teraz domyślnie włączona. Ale to już przecież wiesz,

    Co jest zmuszaniem klienta do podjęcia akcji w celu zachowania warunków
    umowy. W tej sytuacji TP powinna zwracać koszty np. informatyka który musi
    przyjść i przestawić np. router klientowi.

  • 308. Data: 2009-12-04 10:50:02
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    > Dawno tak robie i dzięki temu prawie nie mam roboty.

    Nie rozumiem. Powtórzę pytanie, jak zamierzarz odwirusować wszystkie zarażone
    komputery klientów Neo, zakładająć że jakieś 50% sama tego nie potrafi
    zrobić?

    --
    ŁT

  • 309. Data: 2009-12-04 10:50:55
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    > RFC to ZALECENIA. Natomiast sieć internet służy do komunikacji pakietami IP
    > po świecie. To co sobie przesyłasz to twoja sprawa.

    Jesteś fanatycznym wielbicielem qmaila, prawda?

    > Gdy komunikujesz się z innym hostem który działa w/g RFC - oczywiście musisz
    > stosować się do RFC. gdy np. z swoim drugim albo komputerem kumpla, nie
    > musisz.

    I jednocześnie musisz liczyć się z problemami.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 310. Data: 2009-12-04 10:54:12
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    > RFC to zalecenia nie nakazy.

    RFC to konkretne standary, ale skoro się upierasz, że jest inaczej, to tym bardziej
    nie masz prawa krzyczeć, że ktoś inny potraktował rfc791 jako zalcenie. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki