  • 71. Data: 2006-04-03 05:56:34
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 03 Apr 2006 00:07:48 +0200, użyszkodnik Ayot <a...@o...pl>
    napisał:

    > Właśnie zaczynam się zastanawiać, czy już wystawiłeś TP fakturę za
    > powyższe treści, czy nadal będziesz płacił TP za używanie
    > xxxXX.internetdsl.tpnet.pl?

    faktury do 10 :P

    --
    futszaK
    601061867

  • 72. Data: 2006-04-03 08:16:08
    Od: Pawel Orelewski <p...@w...plNOSPAM>

    > zaraz sie okaze ze Konrad to nawet wplyw na poszczegolne pakiety MA :P

    Zachaczasz o temat Czaka N.

  • 73. Data: 2006-04-03 08:52:52
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > FTP doskonale wie o tym symulując sprzedaż łącz o wielkich
    > przepustowościach za malutką cene takich jak DSL15000

    Jestem daleki od nazywania DSL 15000 wielkim laczem, predzej bym to porownal
    do czekoladki zapakowanej w gigantyczne pudlo... Nie wiem czy przepchasz tym
    chocby polowe pps co symetrycznym laczem 2Mb...

    Wlochaty

  • 74. Data: 2006-04-03 08:52:53
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 03 Apr 2006 10:16:08 +0200, użyszkodnik Pawel Orelewski

    > Zachaczasz o temat Czaka N.

    są ludzie na tym świecie którzy nie mają poczucia humoru i w czasie
    kiedy ogół się śmieje z czegoś wydający mu się abstrakcyjny, oni
    zastanawiają się jak to wcielić w życie...

  • 75. Data: 2006-04-03 10:03:03
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeci?żenia szkieletu
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59837

  • 76. Data: 2006-04-03 10:51:32
    Od: Pawel Orelewski <p...@w...plNOSPAM>

    > są ludzie na tym świecie którzy nie mają poczucia humoru i w czasie
    > kiedy ogół się śmieje z czegoś wydający mu się abstrakcyjny, oni
    > zastanawiają się jak to wcielić w życie...

    "Polska jezyk, trudna jezyk"

  • 77. Data: 2006-04-03 16:29:48
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Pawel Orelewski" <p...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > "Polska jezyk, trudna jezyk"

    sad but true... ;)

    Wlochaty

  • 78. Data: 2006-04-04 12:28:25
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Konrad Plich wrote:

    > Zakładasz że mamy jedno łącze 10 GB, na którym wisi cała Polska ?
    > Mamy więcej :-)
    Czy tajemnica jest jaka TPSA ma wyliczona nadsubskrybcje dla, powiedzmy,
    uslug dostepowych aDSL? Ile na przyklad mozna zmiescic 4-megowych DSLi w
    E3? :)

    pzdr
    aw

  • 79. Data: 2006-04-04 13:03:22
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Czy tajemnica jest jaka TPSA ma wyliczona nadsubskrybcje dla, powiedzmy,
    > uslug dostepowych aDSL? Ile na przyklad mozna zmiescic 4-megowych DSLi w
    > E3? :)

    przypuszczam ze tak z 10:1, ale tak czy owak, styk DSLam -> RouterUsługowy
    będzie tak ustawiany że zawsze będzie jakiś luz.
    Tak by było rozsądnie, a nie sądze zeby w TP pracowali idioci.

    Marcin

  • 80. Data: 2006-04-04 18:53:31
    Od: Adam Wiktoryn <a...@e...pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > przypuszczam ze tak z 10:1, ale tak czy owak, styk DSLam -> RouterUsługowy
    > będzie tak ustawiany że zawsze będzie jakiś luz.
    > Tak by było rozsądnie, a nie sądze zeby w TP pracowali idioci.
    ee tam, swego czasu slyszalem ze TPSA ma nadsubskrybcje 8:1 dla CIR (w
    dawnym POLPAKu) ;-)

    pzdr
    aw