  • 51. Data: 2006-03-31 14:33:41
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 31 Mar 2006 15:50:17 +0200, użyszkodnik Andrzej
    <a...@n...in.poland> napisał:

    > TPSA jednak zapomina, że już coraz mniej jest takich miejsc, gdzie
    > jest tylko jeden dostawca łącza o przepustowości
    > kilkudziesięcu Mbit.

    FTP doskonale wie o tym symulując sprzedaż łącz o wielkich
    przepustowościach za malutką cene takich jak DSL15000

    --
    futszaK
    601061867

  • 52. Data: 2006-03-31 16:00:14
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <e0ii50$jms$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    k...@p...tpsa.pl says...
    > I jeszcze jedno. To że kto=3F kupił WWW access i próbował go odsprzedać a
    > potencjalny nabywca nie był z oferty zadowolony nie dowód że nie sprzedajemy
    > BGP. Sprzedajemy bez najmniejszych problemów :-)

    Fakt, ze sprzedajecie. Tyko ze nie oplaca sie go kupic u Was, za to u
    posrednikow tak.

    art

  • 53. Data: 2006-03-31 16:27:16
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <p...@n...in.poland>,
    a...@n...in.poland says...
    > Zapytam ponownie za kilka miesięcy - nie liczę jednak na zmianę
    > polityki cenowej TPSA.

    Ja tez jakos nie bardzo w to wierze.

    art

  • 54. Data: 2006-03-31 16:35:28
    Od: Rafał Likus <r...@a...tlen.pl>

    Dnia 2006-03-31 11:26, od Administrator TVK przywędrowało i radośnie
    zatitało:
    > Pawel napisał(a):
    > [..]

    > Popatrz gdzie ten content jest umieszczony.

    Jedno itvp stoi w cyfronecie, a są chyba jeszcze 2.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Likus SQ9CWN SP5PIP/SN5P Team http://www.sp5pip.waw.pl

  • 55. Data: 2006-03-31 19:10:22
    Temat: Re: TPSA przyznaje si+ARk- do przeci+ALEBfA-enia szkieletu
    Od: Adam <a...@m...w.stopce>

    > Stary, to stwierdzenie jest poprostu GENIALNE,
    > masz u mnie piwo i miejsce w sygnaturce :P

    Nie jestem sympatykiem monopolu, ale odezwal sie czlowiek z TP i zostal
    wrecz nabity na publiczny pal. Afryka bambata.
    Warto rozgraniczyc dzialania strategow korporacyjnych od person
    realizujacych te strategie.

    --
    Adam

  • 56. Data: 2006-03-31 20:29:05
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 31 Mar 2006 21:10:22 +0200, użyszkodnik Adam
    <a...@m...w.stopce> napisał:

    > Nie jestem sympatykiem monopolu, ale odezwal sie czlowiek z TP i zostal
    > wrecz nabity na publiczny pal. Afryka bambata.

    a czemu Ty twierdzisz że w moim określeniu "GENIALNE" były jakieś
    podteksty ???

    zwyczajnie pogratulowałem zdania z którego wynika że France Telecom
    Polska jest o epoke do przodu technologicznie w porównaniu z lekko
    przerośniętymi osiedlówkami usiłującymi się uważać za wielkich
    dostawców Internetu/contentu/czegokolwiek

  • 57. Data: 2006-03-31 21:26:26
    Od: AJ <a...@o...pl>

    tE0 wrote:
    [...]
    > czemu wszyscy musza placic za dostep do tpnetu
    > moze warto zaczac odwracac ta dziwna zaleznosc
    [...]

    Może powodem jest ilość użytkowników sieci TP? ;]

  • 58. Data: 2006-03-31 21:36:32
    Od: Ayot <a...@o...pl>

    futszaK wrote:
    [...]
    > może warto zacząć odwracać tą dziwną zależność i powiedzieć tepsie
    > zeby się palowała i żeby płaciła nam za fakt że jej klienci ogladają
    > nasz portal a nie portal konkurencji :P
    [...]

    Nie mogę się doczekać. LOL ;]
    futrzaK na prezydenta samodzielnego, niezależnego internetu polskiego!
    ---
    Ayot

  • 59. Data: 2006-03-31 22:19:29
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeci?żenia szkieletu
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Konrad Plich" <k...@p...tpsa.pl> napisał w
    wiadomości news:e0imap$10p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > Sieć ATM jest ogólnopolska. Jednak dla abonentów kupujących łacza do
    > Internetu w technologii ATM (czysty ATM, ATM z RADem dającym Fast
    > Ethernet) wykorzystuje się ją tylko w relacji węzeł ATM przy lokalizacji
    > abonenta - najbliższy Juniper dostępowy.
    > Sieć ATM używana przez abonentów łącz do Internetu pełni więc FAKTYCZNIE
    > rolę sieci dostępowej, zbierającej do Junipera ruch z okolicznych węzłów
    > ATM.
    > Analogicznie jest dla abonentów Frame Relay ale to ta sama sieć ATM/FR.
    > Przy okazji dodam że większych abonentów (GBE i wyżej) włączamy

    Gdybym chciał konkurować z TPSA, to czy mógłbym twierdzić to samo, co
    powyżej?
    Zakładam, że miałbym dwie używane sztuki Junipera z Allegro w kanciapie w
    Warszawie podłączone do DSL i ogólnopolską sieć ATM. W moim przypadku ATM
    też byłby jedynie siecią dostępową do internetu. Zaznaczam, że większych
    abonentów podłączałbym bezpośrednio do Junipera.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 60. Data: 2006-04-01 00:03:53
    Od: k...@g...com

    "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" wrote:

    > No bardzo dobrze wychodzi, znajomy ma neta od firmy co bierze neta z
    > polibudy Czestochowskiej. Raz dziala onet a raz lezy z pol Polski :].
    > To ma byc to dobre wyjscie ?

    Nie zgodze sie z Toba. Tez mam neta z pcz i zadnych problemow nigdy nie
    bylo.
    --
    new