  • 41. Data: 2010-01-06 14:31:18
    Temat: Re: TP SA i brak możliwości podłączenia
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    > Nie pomoże zaproponują Ci założenie radiolini - tak jak mi i pogrzebiesz
    > swoje szanse na kabel...

    A co zrobić, by nie pogrzebać swej szansy?

    S.T.

  • 42. Data: 2010-01-06 15:03:35
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-06 15:31, Slawek T. pisze:

    > A co zrobić, by nie pogrzebać swej szansy?
    >
    > S.T.

    Sprobuj Netie i WiMax... JA jestem pogrzebany...:)

  • 43. Data: 2010-01-06 15:34:51
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Równolegle jednak złożyłem zapotrzebowanie do Netii na WiMaxa 2MBit i tel
    > ponownie. Panowie przyjechali sprawdzili i tym razem "Pomiar z teleskopu
    > był OK". Czekam na instalację.

    i myslisz, ze monterzy z netii podpisza Ci jakies zobowiazania ?

  • 44. Data: 2010-01-07 07:56:01
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    WaskiDiver pisze:

    > Sprobuj Netie i WiMax... JA jestem pogrzebany...:)

    Netia kabla nie zaloży, a WiMax.... hmm, wolałbym kabel ;)

    Pozdrawiam
    Sławek T.

  • 45. Data: 2010-01-07 08:18:22
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-07 08:56, Slawek T. pisze:

    > Netia kabla nie zaloży, a WiMax.... hmm, wolałbym kabel ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Sławek T.

    Kabel każdy by wolał... na Wi możesz mieć max 2MB
    U mnie paranoją jest to, że koszt położenia kabla przez TPSA jest 6tys.
    A ja jakbym zrobił to sam, to koszt zamyka się w 1,4 tys... ot Państwo w
    Państwie...

  • 46. Data: 2010-01-07 10:47:27
    Od: Ryszard Ochódzki <r...@r...pl>

    WaskiDiver pisze:
> [...]
    <ciach>
    Mi rowniez zbliza sie termin 10 miesieczny w zwiazku z tym mam pytanie.
    Jezeli beda chcieli zalozyc mi radiolinie - pojde w zaparte jak Waski w
    sprawie gwarancji na budynek.
    Zastanawiam sie jeszcze jezeli powiem ze nie mam w domu napiecia ?
    Czy jako abonent musze dostarczyc im 230V ?
    Przeciez radiolka musi byc zasilana.
    A moze operator narodowy wybuduje mi w garazu trafostacje ?
    Patrzac realnie przeciez moge mieszkac bez "pradu".
    Telefon jest usluga powszechna i operator musi "zagwarantowac" podlaczenie.
    W starym artykule na stronie:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=10205
    opisuja ze G4F nie spelnia wymagan uslugi powszechnej.
    Czy cos od tego czasu sie zmienilo ?

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 47. Data: 2010-01-09 14:07:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Jan 2010 10:42:36 +0100, WaskiDiver wrote:
    >- Więc musicie Panowie jakiś maszt sobie postawić gdzieś obok lub też
    >postawic tą antenę wolno stojącą gdzieś w domu.

    Jaki tam macie dach ? Na plaskim dawniej sie stawialo stojak,
    dociazalo bloczkami i stal.

    >Panowie się więcej nie pojawili ale przyszło pismo, że skoro
    >budynku nie udostępniłem to oni zawieszają mi wypłatę. Oczywiście
    >napisałem odwołanie i czekam.

    No i tak mowiac szczerze skoro nie pozwalasz zamontowac anteny to
    prawidlowo :-)

    J.