  • 1. Data: 2009-07-26 18:52:47
    Temat: Telefon z CID i blokada
    Od: "Maciek" <s...@o...pl>

    Witam,
    Szukam stacjonarnego telefonu bezprzewodowego, na ktorym bede mogl
    zablokowac rozmowy przychodzace (glownie dzwiek dzwonka) od niechcianych
    abonentow. Mam upierdliwego znajmoego, ktory dzwoni zawsze jak dziecko spi,
    a nie zawsze chce calkiem wylaczac telefon. Najlepiej gdyby jego numerowi
    mozna bylo przypisac cichy dzwonek, lub w ogole odrzucenie polaczenia.

  • 2. Data: 2009-07-26 19:02:40
    Temat: Re: Telefon z CID i blokada
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

> [...]
    > a nie zawsze chce calkiem wylaczac telefon. Najlepiej gdyby jego numerowi
    > mozna bylo przypisac cichy dzwonek, lub w ogole odrzucenie polaczenia.

    Chyba każdy współczesny Panasonic DECT. Ja mam w domu KX-TCA155, wydaje
    z siebie różne dźwięki, w zależności od tego, co ma wpisane w książce.
    Innych modeli nie mam jak w tej chwili sprawdzić, ale chyba też to mają.
    Jest też dzwonek w postaci pojedynczego piknięcia.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2009-07-26 19:12:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-26 20:52, Maciek napisał/a:
> [...]
    > a nie zawsze chce calkiem wylaczac telefon. Najlepiej gdyby jego numerowi
    > mozna bylo przypisac cichy dzwonek, lub w ogole odrzucenie polaczenia.

    Panasonic od kilku lat w części swoich modeli ma tzw "tryb nocny" który
    możesz użyć w sposób jak napisałeś. Te modele to np. KX-TG8100/8200,
    KX-TG8301/8411 (podałem nie wszystkie)
    Instrukcja od KX-TG8100:
    http://panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=320&c
    at=26&model=1479&zgoda=tak
    poczytaj na stronie 20

    Uważaj przy zakupie w sieci (np. allegro) bo trafiają się te modele w
    ciekawych cenach ale są to często telefony po naprawach, bez menu w
    języku polskim i bez gwarancji Panasonic Polska

    --
    Cz.