  • 31. Data: 2009-07-29 07:49:31
    Temat: Re: TP SA i brak możliwości podłączenia
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sempiterna" news:4a6ff487$1@news.home.net.pl

    > Nie z komsomołu? :))
    > P,NMSP :)

    Czepiasz się ;)

  • 32. Data: 2009-07-29 09:45:24
    Temat: Re: TP SA i brak możliwosci podlaczenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Płacić każdy chce mało.
    > Klientów mają dużo bo NIE MA konkurencji

    Ale ja nie o konkurencji, tylko o klientach. Po prostu duzo z nich
    nie ma potrzeby duzo gadac, i nie uwaza ze abo za 100zl to swietna
    oferta, bo ma 2tys minut wliczonych.

    > A dlaczego dzwonią mało ? Patrz punkt pierwszy - bo chcą płacić
    > mało a ceny w TP jakie są to każdy wie.

    A sprawdzales w miare nowe oferty ?

    > Spada liczba klientów bo ludzie coraz bardziej dochodzą do
    > wniosku, że wystarczy im komórka.
    > Sytuację tepsy ratuje Internet i bardzo często to właśnie trzyma
    > klienta.

    No i dochodzimy do zgody: TPSA nie od dzis mowi ze klient musi
    placic wysoki abonament zeby sie oplacalo.
    Co za to dostanie jest wtorne.
    A moze dostac juz dosc duzo.

    J.

  • 33. Data: 2009-07-29 09:51:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No i dochodzimy do zgody: TPSA nie od dzis mowi ze klient musi
    > placic wysoki abonament zeby sie oplacalo.
    > Co za to dostanie jest wtorne.
    > A moze dostac juz dosc duzo.

    Klienci nie od dziś mówią, że powinni płacić niski abonament żeby
    się opłacało. Co za niego dostaną, jest wtórne. Ale muszą dosać
    dużo więcej niż kiedyś aby nie poszli do konkurencji.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2009-07-29 11:01:42
    Temat: Re: TP SA i brak możliwo?ci podłączenia
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > 5. To Siemens EWSD, gdyby to było S12, to bym chyba zmienił opa. Jeśli, to
    > jeszcze do Lucynki (5ESS oczywpiździe) mógłbym się przeprowadzić, tylko
    > ten jej sygnał, jakby maszynę lutował Pan Zdzisiek w swojej stodole...
    > (tak w ogóle, najładniejszy, to ma... S12... ale filtry źle tłumią
    > próbkowanie). Kiedyś napiszę, co i dlaczego bym wybrał z jakiej centrali
    > będącej teraz, lub kiedyś, z którymi się w jakiś sposób zetknąłem, a
    > także, na podstawie czego dokonałem takiego wyboru)

    Ja bym wybrał 5ESS (i taką mam - w SN91 innych nie ma w Tepsie a nawet
    największy tu alternatywny na 5ESS).
    Później wybrał bym chyba EWSD, potem DGT 3450, a na końcu awaryjną i
    niedopracowaną S-12.
    U mojej Mamy w pracy wciąż jest zdaje się ten bug z zawieszeniem portu PSTN
    gdy użyć FLASHa (lub gdy przypadkowo centrala zinterpretuje coś jako jego
    użycie) a potem BEZ WCIŚNIECIA JAKIEJŚ CYFRY odłoży się słuchawkę.
    Nie dość, że wisi to odwiesić może tylko rozłączenie AbB (przy wychodzącym
    poczekac na temporyzację).
    Oczywiście audio nie ma w żadną ze stron.
    Na szczęście teraz wszystkie numery, nawet automatyczne serwisy w końcu
    kiedyś rozłączają.
    Nie wiem tylko czy wyjątkiem nie jest właśnie automatyczny abonent
    (odzewnik) S-12 (przykład 0-22 639-70-99).
    Jak ktoś ma cieprliwość i darmowe wieczory to niech sprawdzi ile trzyma ale
    coś mi się zdaje że bardzo długo.
    Przy zawieszeniu portu z połączeniem do takowego to trochę może zapłacić (bo
    połączenie wisi i jest płatne tylko audio nie ma).
    Tyle lat już to jest i nie mogą poprawić.
    vari

  • 35. Data: 2009-07-29 11:08:58
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > A sprawdzales w miare nowe oferty ?

    Owszem. Nawet czasem dzwonią.
    Ja lekcje odrobiłem i mówię im, ze owszem jestem otwarty na "nowe oferty"
    pod warunkiem, że ABONAMENT będzie niższy i będę mógł go mieć na firmę.
    Mówią, że czegoś takiego nie mają da mnie.
    No to trudno.
    Ja wiem że oni dążą do maksymalnych opłat stałych i są skłonni dac więcej
    niż obniżyć cenę.
    Ale mnie interesuje cena najbardziej.
    Mogą sobie nawet mi proponować darmowe rozmowy ale jeśli będzie droższy
    abonament to nie wezmę.
    Jak już pisałem w komórce mam pakiet minut i wyrabiam się na styk.
    Komórka jest niezbędna. Stacjonarny niekoniecznie.
    Skoro muszę mieć komórkę i BEZ DODATKOWYCH OPŁAT wykonuję sobie połączenia
    wychodzące to żadna dla mnie korzyść nawet darmowe impulsy w TP (a nie
    proponują nawet) jeśli abonament miał bym płacić więszy.
    Powtórzę: jednyna korzyść to niższy abonament.
    Jeśl TP mi tego zaoferować nie może to niech nie zawraca gitary.

    > No i dochodzimy do zgody: TPSA nie od dzis mowi ze klient musi placic
    > wysoki abonament zeby sie oplacalo.
    > Co za to dostanie jest wtorne.
    > A moze dostac juz dosc duzo.

    A ja nic nie chcę prócz tańszego abo.
    Wszystko już mam.
    Tak więc interesu ze mną i wielu podobnym nie zrobi.
    Dlatego maleje liczba abonentów TP.
    Ludzie podobnie jak ja, mają komórkę a w niej pakiet minut, który im
    wystarcza.
    Tak wiec żadne "danie wiecej" nikogo nie interesuje.
    Oni Z MUSU płacą abo bo chcą mieć internet.
    A tam gdzie mają alternatywę to żegnają TP.
    vari

  • 36. Data: 2009-07-29 16:54:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jul 2009 09:51:05 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Klienci nie od dziś mówią, że powinni płacić niski abonament żeby
    >się opłacało. Co za niego dostaną, jest wtórne. Ale muszą dosać
    >dużo więcej niż kiedyś aby nie poszli do konkurencji.

    Ale nie ma konkurencji :-)

    J.

  • 37. Data: 2009-07-29 17:27:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale nie ma konkurencji :-)

    Jeśli chodzi tylko o to, "żeby płacić niski abonament", to jest.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2009-09-15 05:53:30
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Slawek T. pisze:

    > I ponawiam pytanie, czy powszechność usługi może pomóc w założeniu linii
    > telefonicznej?
    > I co daje umowa przedwstępna, którą mi zaproponowano?
    >
    > S. T.

    Nie pomoże zaproponują Ci założenie radiolini - tak jak mi i pogrzebiesz
    swoje szanse na kabel...
    Umowa przedwstępna daje Ci to, że w 10 miesięcy muszą Ci tą radiolinię
    założyć. Jak nie zdążą to płacą 50 PLN za każdy miesiąc zwłoki...

  • 39. Data: 2010-01-06 09:42:36
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2009-09-15 07:53, WaskiDiver pisze:

> [...]
    > Umowa przedwstępna daje Ci to, że w 10 miesięcy muszą Ci tą radiolinię
    > założyć. Jak nie zdążą to płacą 50 PLN za każdy miesiąc zwłoki...

    No tak..
    Więc byli Panowi z TPSA z propozycją założenia radiolini
    Powiedzieli pięknie, że muszę im udostępnić budynek.
    - Proszę bardzo powiedziałem. Kawkę zrobić herbatkę??
    - Nie dziękujemy - my już po. Gdzie można zawiesić antenę??
    I tutaj zaczęły się schody...
    - Nigdzie - mówię - budynek jest na gwarancji. Mam tutaj pismo od
    głównego wykonawcy, że jeżeli Państwo weźmiecie na siebie koszty napraw
    gwarancyjnych elewacji to możecie Panowie wiercić gdzie chcecie.

    Konsternacja.

    - My tego nie podpiszemy.
    - Więc musicie Panowie jakiś maszt sobie postawić gdzieś obok lub też
    postawic tą antenę wolno stojącą gdzieś w domu.

    Ostatecznie po negocjacjach stanęło na tym, że przyjadą kiedy indziej.

    Oczywiście w międzyczasie zaczęły przychodzić pieniążki z TPSA za
    nieterminową realizację w wysokości 52PLN i parę grosików. I tak minęły
    4 miesiące. Panowie się więcej nie pojawili ale przyszło pismo, że skoro
    budynku nie udostępniłem to oni zawieszają mi wypłatę. Oczywiście
    napisałem odwołanie i czekam.

    Równolegle jednak złożyłem zapotrzebowanie do Netii na WiMaxa 2MBit i
    tel ponownie. Panowie przyjechali sprawdzili i tym razem "Pomiar z
    teleskopu był OK". Czekam na instalację.

    pozdr.
    Wąski

  • 40. Data: 2010-01-06 11:07:09
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > tel ponownie. Panowie przyjechali sprawdzili i tym razem "Pomiar z
    > teleskopu był OK". Czekam na instalację.

    I sru ..:-(

    sygnał jest ale za słaby - WiMaxa nie będzie

    5km od Poznania i ni skąd netu poza gsm...
    Co za parszywy kraj...