  • 11. Data: 2009-07-26 08:03:53
    Temat: Re: TP SA i brak możliwości podłączenia
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 25 Jul 2009 11:17:10 +0200, vari wrote:
    >Moja sąsiadka już dostaje pieniądze (swoje 10 miesięcy odczekała).
    >Odmówili jej nawet radiodostępu (sąsiedzi majacy wiecej szczęscia bo
    >zakładający telefony przed oslawionym zarządzeniem - mają radiodostępy).

    Hm, 5 lat temu to moze byl pech, ale teraz .. Era domowa za darmo ?

    >W tymże słupku moja linia jest jedyną linią wpiętą w głowicę.
    >A sąsiadki nie chcą przyłączyć.
    >One jest blizej słupka niż ja.
    >Zamiast brać miesięcznie kilkadziesiąt złotych to wolą jej płacić
    >kikadziesiąt złotych.
    >Wot kapitalizm...

    Zglosic do UKE ? Ze dla TP "brak mozliwosci technicznych" to
    nieumiejetnosc wejscia na slup ?

    No chyba ze wszystkie pary zajete, a jakby chciec ruszac, to by trzeba
    koparke i rozwalic twoje slawne polaczenie ..

    W sumie jak widac osiagnelismy ciekawy punkt: tele_FON_ najtaniej
    zrobic radiowo. Kabel nalezy sie tym co chca internet. Na tyle mocno
    chca, ze beda sklonni za to zaplacic ..

    J.

  • 12. Data: 2009-07-26 09:34:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Lepiej złozyć wniosek (ze spodziewaną odpowiedzią: BMT) na osobę fizyczną, czy na
    firmę?
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-07-26 15:04:35
    Od: "Slawek T." <t...@g...net>

    A czy jak będę chciał podpisać z nimi umowę na neostradę na 36 miesięcy
    na 6Mbit, to założą kabel?

    Pozdrawiam
    S.T.

  • 14. Data: 2009-07-26 18:00:15
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > W sumie jak widac osiagnelismy ciekawy punkt: tele_FON_ najtaniej
    > zrobic radiowo. Kabel nalezy sie tym co chca internet. Na tyle mocno

    Pary są wolne. W moim słupku dziewięć sztuk.
    Każda ma zakończenie w szafie kablowej w Domysłowie Kolonii a tam są wolne
    pary do samej PG. W tej szafie to nawet z monterkiem grzebaliśmy aby znaleźć
    uszkodzenie. Pomagałem im bo miałem..... laptopa z Sagemem Fast 800 i
    aplkacją dslmon.exe
    To pozwoliło (heh - jakie metody) ustalić ktor odcinek jest uszkodzony (w
    rachubę wchodził PG-szafa lub szafa-słupek).
    Bardzo byli wdzięczni. I vice versa bo wreszcie uwierzyli że jest
    uszkodzenie (to od nich usłyszałem o tym piorunie i łataniu kabla u podnóża
    "prasłowiańskiej wierzby".
    I teraz ja się będę odszczekiwał swoim prześladowcom w tepsianego dworu.

    A radiodostęp też widać za kosztowny skoro go nie chcą zakładać.
    vari

  • 15. Data: 2009-07-27 07:38:28
    Od: "Artur W" <w...@v...pl>

    Użytkownik "Slawek T." <t...@g...net> napisał w wiadomości
    >A czy jak będę chciał podpisać z nimi umowę na neostradę na 36 miesięcy na
    >6Mbit, to założą kabel?

    Nie - chyba że jesteś klient biznes i chcesz 20 numerów - a i tak trwa to
    miesiącami :-)

  • 16. Data: 2009-07-27 08:01:42
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Nie - chyba że jesteś klient biznes i chcesz 20 numerów - a i tak trwa to
    > miesiącami :-)

    Niedawno w TV pokazywali nową strażacką komendę (tak tak - nie remizę) w
    któej TPSA obiecała założyć telefon .... w 2010 roku (chodziło o 998 i 112).
    Nowa komenda była już gotowa ale strażacy dalej urzędowali w starej bo tam
    mieli telefony.

    Dopiero interwencja TV pomogła.
    Co za operator..... Oni chyba marzą o tym by NIE zajmować się telefonami. W
    każdym bądź razie stacjonarnymi.
    vari

  • 17. Data: 2009-07-27 16:22:36
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co za operator..... Oni chyba marzą o tym by NIE zajmować się
    > telefonami. W każdym bądź razie stacjonarnymi.

    Zostali w socjaliźmie, albo się szykuje znów jakaś duża sprzedaż i mają
    w dupie, czy będą zyskowni, czy nie, czy będą mieć klientów, czy nie...

  • 18. Data: 2009-07-28 06:09:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Jul 2009 10:01:42 +0200, vari wrote:
    >Co za operator..... Oni chyba marzą o tym by NIE zajmować się telefonami. W
    >każdym bądź razie stacjonarnymi.

    Oczywiscie. Przeciez telefony stacjonarne sa nieoplacalne :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-07-28 06:27:00
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie. Przeciez telefony stacjonarne sa nieoplacalne :-)

    Tak wiem. Tak jak szpitale.
    One zawsze są nieopłacalne póki ich nie sprywatyzować. Potem nagle są
    zyskowne.
    Podobnie jak Fabryka Kabli w Ożarowie, którą Telefonika zaorała.
    Pamietam jak rzecznik Cupiała mówił w TV, że "teraz produkcja kabli jest
    nieopłacalna bo rozwijają się technologie bezprzewodowe".
    No to ja bym panu Cupiałowi odciął przyłącze energetyczne i zaptroponował
    aby się zasilił bezprzewodowo (tak nowoczesnie).
    Niby nieopłacalne a sami trzaskają w małopolsce te kable.
    "Paczpan" jak to opłacalność dziwnymi drogami chadza.
    I na koniec znów mój ulubiony cytat o szpitalach.
    Pewien urzędnik, zapytany w TV czemu szpital został zlikwidowany, rzekł był,
    że "szpital przynosił za mały zysk".
    A co to jest do cholery fabryka ?
    Szpital (zwłąszcza państwowy) nie jest od przynoszenia zysków tylko od
    leczenia chorych. Dbajcie choc o to czy nie zadłuża się.
    Patrzenie czy przynosi zysk zamiast na to czy leczy - przeraża.
    vari

  • 20. Data: 2009-07-28 07:03:54

    vari napisał(a):
    > Szpital (zwłąszcza państwowy) nie jest od przynoszenia zysków tylko od
    > leczenia chorych. Dbajcie choc o to czy nie zadłuża się.
    > Patrzenie czy przynosi zysk zamiast na to czy leczy - przeraża.

    Szpital to nie jest studnia bez dna. Ma leczyć, ale leczyć w sensownych
    kosztach.Państwowe szpitale olewają koszty działalności, bo i tak kiedyś
    będzie zrobione oddłużenie, ale to offtopic.

    wer