  • 1. Data: 2011-06-15 18:44:03
    Temat: TNK Pionier1530 zginęły tvny
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy to jakaś awaria?
    Pionier 1530 pokazuje brak sygnału tylko na tvnach.
    Wszystko inne działa.

  • 2. Data: 2011-06-15 18:57:43
    Temat: Re: TNK Pionier1530 zginęły tvny
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    z wrote:
    > Czy to jakaś awaria?
    > Pionier 1530 pokazuje brak sygnału tylko na tvnach.
    > Wszystko inne działa.

    Awaria - parukrotnie w ciągu dnia były dziś problemy
    z TVNami, polegające na chwilowych zanikach sygnału.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-06-15 19:00:36
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2011-06-15 20:44, z donosi, że:
    > Czy to jakaś awaria?
    http://www.dvbnews.pl/news/7534/kanaly_tvn_w_formaci
    e_16_9_zmiana_fec

  • 4. Data: 2011-06-15 22:02:34
    Od: z <z...@g...pl>

    sat_diver pisze:
    > Nastał dzień 2011-06-15 20:44, z donosi, że:
    > http://www.dvbnews.pl/news/7534/kanaly_tvn_w_formaci
    e_16_9_zmiana_fec

    Dzięki.
    Trzeba się najpierw trochę namęczyć żeby teraz oglądać po ludzku :-)
    Dokopanie się do tego FECa nie jest takie proste :-)
    + menu 4 strzalka w prawo i zmiana fec na 5/6

  • 5. Data: 2011-06-15 22:16:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:itavba$h35$1@news.onet.pl...

    > Awaria - parukrotnie w ciągu dnia były dziś problemy
    > z TVNami, polegające na chwilowych zanikach sygnału.

    Cyfra ostrzegała że dzisiaj mają się zmienić parametry TVN-ów, więc żeby
    koniecznie przeprogramować dekoder.

  • 6. Data: 2011-06-15 22:22:10
    Od: z <z...@g...pl>

    Etam...
    Film skadrowany do 4/3 rozciągnięty do 16/9 :-)
    A to się chłopaki przygotowały.
    Zawsze to jakiś postęp. Czarne pasy tylko po bokach :-)

  • 7. Data: 2011-06-16 11:07:33
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Cavallino wrote:

    > Cyfra ostrzegała że dzisiaj mają się zmienić parametry TVN-ów,
    > więc żeby koniecznie przeprogramować dekoder.

    "tak, ale" widziałem na własne rodzone oczy zaniki
    sygnału, a nie że "ciach" i przestało działać. Coś
    im w trakcie dnia / przygotowań do zmiany "poszło"
    chyba nie tak..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 8. Data: 2011-06-16 12:07:31
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    Operatorów informowali jakiś czas temu. To pewnie o to
    chodzi:

    "w nawiązaniu do informacji mailowej wysłanej do Państwa na
    początku lutego b.r., uprzejmie przypominamy, że w środę 15
    czerwca 2011 o godz. 12:00 zostaną wprowadzone zmiany w
    satelitarnym nadawaniu na transponderze nr 10 satelity
    HotBird 13°E dla programów:

    - TVN
    - TVN24
    - TVN Siedem
    - TVN Turbo
    - TVN Style
    - TVN CNBC
    - TVN Meteo
    - Mango24

    Zmiany wspomniane wyżej dotyczą:

    1. zmiany wartości parametru FEC z obecnej 3/4 na nową 5/6
    (pozostałe parametry nadawania nie ulegają zmianie)"

  • 9. Data: 2011-06-16 13:18:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > - TVN
    > - TVN24
    > - TVN Siedem
    > - TVN Turbo
    > - TVN Style
    > - TVN CNBC
    > - TVN Meteo
    > - Mango24

    złomek 6010 poradził sobie sam z kanałami TNK zez zmiany listy.

  • 10. Data: 2011-07-11 17:57:44
    Temat: TNK Pionier1530
    Od: z <z...@g...pl>

    Jeszcze w temacie TNK i 1530
    Dokładnie rok temu tuner odmówił posłuszeństwa a dokładnie nie przeszły
    uprawnienia w lipcu.
    Trzeba było wgrać ponownie soft i listę kanałów.
    Dzisiaj dokładnie to samo.
    Przypadek? :-)