  • 1. Data: 2003-09-19 00:41:07
    Temat: TK TELEKOM
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    witam

    czy ktos jeszcze z klientow oprocz mnie zuwazyl straty do atman-u ?

    moze cos kombinuja zeby bylo lepiej, lub moze maja mega awarie...

    pozdro.

  • 2. Data: 2003-09-19 09:32:28
    Temat: Re: TK TELEKOM
    Od: greg <l...@S...v-lo.krakow.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:
    > witam
    >
    > czy ktos jeszcze z klientow oprocz mnie zuwazyl straty do atman-u ?
    >
    > moze cos kombinuja zeby bylo lepiej, lub moze maja mega awarie...

    dokladnie - totalna tragedia w polaczeniach z atmanem.. :-(

    powtorka z rozrywki - bo juz kiedys tak bylo, miejmy nadzieje ze cos z
    tym zrobia...

    pzdr

    greg

  • 3. Data: 2003-09-19 22:37:43
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:
    > witam
    >
    > czy ktos jeszcze z klientow oprocz mnie zuwazyl straty do atman-u ?
    >
    > moze cos kombinuja zeby bylo lepiej, lub moze maja mega awarie...
    >
    > pozdro.

    u mnie to wyglada tak:

    http://lan.rumia.net/~horizn/

    wielka padaczka, pod warszawskim numerem telefonu nikogo kto wie co
    kolwiek i odpowiedzi typu prosze napisac na adres @ bo numeru podac
    podac nie moge. oczywiscie odpowiedzi sie z tamtad nie otrzymuje.

    rotfl

  • 4. Data: 2003-09-19 22:37:46
    Od: "Stanislaw Czech" <p...@...pl>

    Uzytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@w...wp.pl> napisal w wiadomosci
    > witam
    >
    > czy ktos jeszcze z klientow oprocz mnie zuwazyl straty do atman-u ?
    >
    > moze cos kombinuja zeby bylo lepiej, lub moze maja mega awarie...

    Moze? Od tygodnia po prostu padaczka...

    z-atman.tktelekom.pl (193.111.36.121) 640.035 ms 647.227 ms 666.601 ms

    ehh.... Co tu jeszcze pisac...

    Stanislaw Czech
    Tygrys.NET

  • 5. Data: 2003-09-20 11:15:27
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Stanislaw Czech wrote:
    > Uzytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@w...wp.pl> napisal w wiadomosci

    > Moze? Od tygodnia po prostu padaczka...
    >
    > z-atman.tktelekom.pl (193.111.36.121) 640.035 ms 647.227 ms 666.601 ms
    >
    > ehh.... Co tu jeszcze pisac...

    hehe slyszalem ze uruchomili lacze 155 :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 6. Data: 2003-09-20 15:21:51
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > hehe slyszalem ze uruchomili lacze 155 :)

    heh, gdzie nie puszcze trace to w kazdym kierunku straty od 3 hopa :)
    zapewne faktura zostanie naliczona prawidlowo ;)

    pozdro.

  • 7. Data: 2003-09-20 21:34:18
    Od: "Stanislaw Czech" <p...@...pl>

    > heh, gdzie nie puszcze trace to w kazdym kierunku straty od 3 hopa :)

    Dokladnie... straty nawet po 30% - masakra. Co z tego, ze pingi sa juz duzo
    lepsze, jak 1/3 pakietow gdzies ginie :)

    > zapewne faktura zostanie naliczona prawidlowo ;)

    Uuu.. chyba jednak beda mieli takze na tym polu straty ;)

    Pozdrawiam
    Tygrys.NET

  • 8. Data: 2003-09-20 22:52:24
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Sat, 20 Sep 2003 15:21:51 +0000 (UTC), kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>
    wrote:
    > heh, gdzie nie puszcze trace to w kazdym kierunku straty od 3 hopa :)
    > zapewne faktura zostanie naliczona prawidlowo ;)
    Ja mam 100% za 1 hopkiem w sieci TKTelekom.. potem pojawiają się hopki
    już ZA siecią TKTelekom.. na maile odpowiadają baaaaaaaardzo wybiórczo.
    Na niewygodne maile odpowiedzi nie dostaję.. :(

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2003-09-21 06:01:51
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...wp.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > Ja mam 100% za 1 hopkiem w sieci TKTelekom.. potem pojawiają się hopki
    > już ZA siecią TKTelekom.. na maile odpowiadają baaaaaaaardzo wybiórczo.
    > Na niewygodne maile odpowiedzi nie dostaję.. :(

    prawie dwa miesiace temu zrezygnowalem z BDI na rzecz TK placac za
    instalke nie male pieniadze. dostalem usluge ktora dzialala w miare
    dobrze 1,5 miesiaca. przy takim podejsciu to zycze TK powodzenia. w
    poniedzialek jesli nic nie wyniknie to chyba spadam spowrotem do BDI za
    1pln instalka...

    pozdro.

  • 10. Data: 2003-09-21 10:19:18
    Od: "Stanislaw Czech" <p...@...pl>

    Użytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dobrze 1,5 miesiaca. przy takim podejsciu to zycze TK powodzenia. w
    > poniedzialek jesli nic nie wyniknie to chyba spadam spowrotem do BDI za

    A co ja mam powiedziec? Usluga dzialal zadowalajaco przez okolo 2 tygodnie
    po czym jak sie dowiedzialem - padly modemy, podobno z winy TPSA. Parametry
    lini
    jak sie okazalo byly prawidlowe. W zamain dostalem nowe modemiki - jakies
    tajwanskie
    noname'y za ok 1tys PLN w sprzedazy detalicznej. Nie dosc ze wieszalo sie to
    co chwile,
    to jeszcze TK mi tylko mowila, ze takie zwisy zdarzaja sie WYLACZNIE u mnie.
    W koncu sam,
    dzieki zaprzyjaznionej firmie, znalazlem modemy na ta linie, wypozyczylem je
    do testow i TK je zainstalowala.
    Przeciez to skandal samemu szukac sobie modemow, aby TK moglo mi swiadczyc
    porzadana usluge!!!
    Do tego dochodza opisane przez Kamila wypadki - ciagle awarie, starty
    pakietow, tragiczny routing zagraniczny itp.

    Ja mam juz dosc... I nie wiem co musialoby sie zmienic, zebym pozostal
    klientem TK.

    pozdr.