  • 1. Data: 2003-09-18 09:39:42
    Temat: Problem z Neo+
    Od: "Maciej Medyj" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jestem tu nowy:))
    Mam pytanko w akcie desperacji. Najpierw napiszę jak to się zaczęło. 0800,
    Rejestracja, scrossowanie linii, odbiór zestawu, instalacja. I nic. Od 10 dni
    po skrosowaniu wyskakuje błąd 680- modem nie jest podłączony do sieci...
    Tylko że wszystko jest podłączone, bo jeśli podłączę do rozgałęziacza w
    gniazdku telefon bez filtra, słyszę w słuchawce "sygnały" modemu. Czyli modem
    działa- komputer ok. Słyszałem potem na 0800102102, że niektóre linie nie
    działają z Neo, pomimo, że teoretycznie powinny.
    Zanim wezwę magika z Tepsy, co obcina 400 pln, pytam Was, drodzy neostrauci,
    czy mieliście podobny problem, czy ja coś robię źle...?
    Pozdrawiam'
    MM
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2003-09-18 11:24:54
    Temat: Re: Problem z Neo+
    Od: "gtk@adm" <patrz@adres_zwrotny.pl>

    Dnia 2003-09-18 11:39,Użytkownik Maciej Medyj napisał:

> [...]
    > Zanim wezwę magika z Tepsy, co obcina 400 pln, pytam Was, drodzy neostrauci,
    > czy mieliście podobny problem, czy ja coś robię źle...?

    przede wszystkim alt.pl.neostrada
    Druga sprawa to najpierw google, archiwum w/w grupy - linki ponizej.

    --
    Carlos
    * archiwum grupy alt.pl.neostrada *

  • 3. Data: 2003-09-19 09:32:17
    Od: "Maciej Medyj" <m...@N...gazeta.pl>

    > przede wszystkim alt.pl.neostrada
    > Druga sprawa to najpierw google, archiwum w/w grupy - linki ponizej.

    Nie mam dostępu do alt.pl.neostrada
    Chodziło mi o szybką odpowiedź na błąd 680, którego opisu w faQ nie
    znalazłem. Zresztą nie mam sieci a w pracy nie mam czasu się grzebać.
    Whatever, dziś zubożeję o 400 i dalej ch... z neostrady. Dziękujemy Ci
    Krystyno Czubówno:)))