  • 11. Data: 2009-09-05 19:20:26
    Temat: Re: [TECH] - sruby, wydechy - ciag dalszy
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Wydech moze lapac "lewe powietrze" i efektownie strzelac przy schodzeniu
    > z obrotow. Chociaz niby we wtryskowcu nie powinien ale moze sie jednak
    > zdarzyc. Dopalanie niespalonego paliwa w wydechu nieladnie odbarwi Ci
    > chrom na nowiutkich tlumikach.

    Dzieki, sprobuje nabyc takie uszczelki i zamontowac to bardziej
    starannie. Moze z nowymi uszczelkami bedzie latwiej no i juz mam jakies
    doswiadczenie :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 12. Data: 2009-09-06 18:45:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" napisal w wiadomosci

    A zostawiles db killery czy wyjales?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2009-09-06 18:52:47
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jasio wrote:

    > A zostawiles db killery czy wyjales?

    Jesli db killery to to samo co baffles to zostawilem.
    Jest wystarczajaco glosno. Obawiam sie, czy oby nie za glosno.
    Bulgot jest piekny ale ciut za glosny.
    Ale to pewnie kwestia preferencji :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 14. Data: 2009-09-07 07:57:01
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Jesli db killery to to samo co baffles to zostawilem.
    > Jest wystarczajaco glosno. Obawiam sie, czy oby nie za glosno.
    > Bulgot jest piekny ale ciut za glosny.
    > Ale to pewnie kwestia preferencji :)

    Nie wymiekaj. (:
    Przeciez nie po to kupiles glosne tlumiki, zeby byc wymiekatorem.

    Chociaz moze Ci sie po prostu nie spodobaja i zalozysz oryginaly.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 15. Data: 2009-09-07 08:05:08
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Laphroaig" <m...@v...pl> wrote in message
    > Jest wystarczajaco glosno. Obawiam sie, czy oby nie za glosno.

    A odpalales w garazu czy na zewnatrz? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2009-09-07 08:33:38
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Ivam wrote:

    > A odpalales w garazu czy na zewnatrz? ;)

    na zewnatrz, troche juz pojezdzilem i zaczynam sie przyzwyczajac :)
    Tak jak pisal Jasio, nie wymiekam :)

    I mam wrazenie, ze przybylo mu momentu na niskich obrotach. Na
    oryginalnych wydechach musialem czesciej operowac biegami. Przy niskich
    obrotach i wyzszym biegu zaczynal szarpac. Moze to tylko wrazenie :)

    --
    pozdr
    Laphroaig