  • 71. Data: 2011-07-29 21:38:23
    Temat: Re: Canon 350D ostrosc
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-07-29 19:51, JD pisze:

    > Problem w tym Marku, że on w swym genialnym przykładzie eksperymentu,
    > który mnie proponuje zrobić, zmienia kadr 36x24 na 24x18 dodatkowo go
    > obracając. Czyli zmienia i wielkość i proporcje boków kadrów.

    Ale przedtem porównywał FF z APS-c gdzie proporcje są niezmienione i też
    bok mu się zmieniał z innym współczynnikiem niż przekątna.

    > Gdyby gość był tylko głupi, też bym go olał, ale on jest po prostu
    > szkodliwy.

    Dokładnie. Miesza prawdy z kłamstwami i udaje fachowca o wysokich
    kompetencjach. Jeśli czyta go ktoś, kto nie zna tematu może się łatwo
    wpuścić w kanał.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)