  • 1. Data: 2013-03-11 18:09:04
    Temat: T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Przez serwis internetowy przedłużyłem umowę (08.III) - taryfa i telefon
    wybrane zatwierdzam - dostaję potwierdzeni e-mailem wszystko ok. do
    zapłaty przy odbiorze telefonu 49zł.
    Dziś podjeżdża kurier już prawie podpisana umowa - patrzę, a tam wartość
    pobrania 119zł - poskreślałem wszystkie podpisy i odesłałem kuriera z
    powrotem.
    Pierwszy telefon do BOA.
    Gościu twierdzi, że telefon jest za 119zł - myślę sobie może coś
    przeoczyłem.
    W domu sprawdzam e-maile i na potwierdzeniu od nich jest jak byk - do
    zapłaty 49zł.
    Drugi telefon do BOA.
    Kobitka (po 26 minutach czekania) przyznaje rację, że jest jakiś błąd
    w systemie i jedyne co może to przekazuje sprawę do innego pionu.

    Jakie mam szanse na dostanie tego telefonu za te 49zł ? Nie ukrywam, że
    ta cena była jednym z impulsów do wyboru właśnie tego modelu, a 70zł
    niby nie majątek -ale zawsze coś.

    Tak mnie ciekawi - bo jak na razie nie podpisałem przedłużenia umowy
    (a konsultantka dała mi do zrozumienia, że sprawa może się ciągnąć i
    kilka tygodni) - na jakiej podstawie w weekend zmienili mi taryfę na
    nową i aktywowali nowe usługi ?

  • 2. Data: 2013-03-11 18:17:02
    Temat: Re: T-Mobile - problem z przedłużeniem umowy.
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Radek D
    naskrobał(a):

> [...]
    > (a konsultantka dała mi do zrozumienia, że sprawa może się ciągnąć i
    > kilka tygodni) - na jakiej podstawie w weekend zmienili mi taryfę na

    Ustnie wyraziłeś zgodę na zmiznę taryfy to i zmienili, a że nie podpisałeś
    nowej umowy to powinni zmienić taryfę na poprzednią. Nie wiem tylko ile
    mają na to czasu.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz gnał swoim 600-konnym Mercedesem do Berlina.
    Obok niego pędzili ss-mani na motocyklach.
    - Paparazzi - pomyślał Stirlitz.