  • 1. Data: 2013-06-12 23:25:13
    Temat: T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Sytuacja jest następująca. Posiadałem numer w T-mobile w ofercie Tak Tak
    fon z umową DO - 9 maja 2013roku. Pod koniec marca złożyłem zlecenie w
    Play o przeniesienie numeru - zaznaczając w formularzu opcję - "z końcem
    okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z t-mobile"
    Numer niestety został uwolniony 8 maja i teraz t-mobile chce ode mnie
    37groszy. Czy oni to robią mi specjalnie na złość? To był już ostatni
    przenoszony numer.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2013-06-12 23:50:51
    Temat: Re: T-Mobile - jest nam Pan winien 37gr
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 23:25, liliputek pisze:
> [...]
    > Numer niestety został uwolniony 8 maja i teraz t-mobile chce ode mnie
    > 37groszy. Czy oni to robią mi specjalnie na złość? To był już ostatni

    Wpłać im 99 groszy i napisz, by się poszli pierdolić z tymi groszami.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-06-12 23:57:22
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Wpłać im 99 groszy i napisz, by się poszli pierdolić z tymi groszami.

    nienie

    niech wplaci 1 zł 37 groszy

    a nastepnie napisze, ze zaszla pomylka przy przelewie i prosi o zwrot
    nadplaty

    i ma 10 lat na to, ze moze ich scigac komornikiem :]

  • 4. Data: 2013-06-12 23:58:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 23:25:13 +0200, liliputek napisał(a):
> [...]
    > Numer niestety został uwolniony 8 maja i teraz t-mobile chce ode mnie
    > 37groszy. Czy oni to robią mi specjalnie na złość? To był już ostatni

    A wina w tym Demobila czy Playa ?

    Ale pamietaj - a urzedasami po urzedniczemu - jedno pismo z prosba o
    wyjasnienie calej sprawy i znalezienie winnych, i beda ci musieli
    odpisac szczegolowo i wyslac listem za 1.55 albo i poleconym za 4.50.
    Po czym zaprotestowac ze wyjasnienia nie sa satysfakcjonujace, a w
    koncu sie dopytac w jaki sposob doladowac za 37 groszy :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-06-13 00:46:48
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-12 23:57, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > nadplaty
    >
    > i ma 10 lat na to, ze moze ich scigac komornikiem :]

    Dobre! :P Usenet wreszcie uczy! :D

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-06-13 09:42:11
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-06-13 00:46, $heikh el $hah pisze:

    > Dobre! :P Usenet wreszcie uczy! :D

    Nadpłata w pre-paidzie? Ciekawe od kiedy :-)
    Minimalne doładowanie to chyba 5zł, a skoro ma saldo -0,37zł to musi
    doładować, czyż nie?

  • 7. Data: 2013-06-13 16:27:19
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

  • 8. Data: 2013-06-13 18:33:45
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > 2013roku. Pod koniec marca złożyłem zlecenie w Play o przeniesienie
    > numeru - zaznaczając w formularzu opcję - "z końcem okresu wypowiedzenia

    No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo
    miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
    Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

  • 9. Data: 2013-06-13 18:50:39
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    W dniu 2013-06-13 18:33, Skylla pisze:>

    > No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo
    > miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
    > Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

    Napisałem, że numer został uwolniony - czy dla czytających nie jest to
    równoznaczne, że został skutecznie przeniesiony.
    Problem polega na tym, że t-mobile o jeden dzień za wcześnie uwolnił
    numer i wg tej sieci to moja wina i mam za to im zapłacić 37gr przelewem
    na konto bankowe.

  • 10. Data: 2013-06-13 19:07:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości
    >No właśnie: TT fon to przecież prepaid i odmówili mu przeniesienia bo

    Nie czytasz, bo bylo calkiem inaczej

    >miał debet lub za mało doładowań, których wymagała umowa.
    >Nigdzie nie można przenieść numeru z debetem.

    No, mozna sie spierac ze nie po to czlowiek kupuje prepaida, aby mial
    debet :-)

    P.S. gdzie teraz darmowe/najtansze startery ? Mam pomysla :-)

    J.