  • 21. Data: 2013-04-30 21:45:30
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Irokez napisa?(a):

    > Może, ja wtedy z Netscape Navigator korzystałem przez modem 9600.

    I Trumpet Winsock? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 22. Data: 2013-04-30 21:50:00
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Może, ja wtedy z Netscape Navigator korzystałem przez modem 9600. Win95
    > nie było.

    stron www tez nie bylo. co tam na tym navigatorze paczyles?

    > Amiga drukowała mi pracę na igłówce Star w tempie kilkanaście
    > minut na stronę a tasiemki do niej w Pewexie kupowałem.

    to wina amigi?

  • 23. Data: 2013-04-30 21:52:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-30 20:56, Użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > atari i amiga i pecet xt.

    Prowadzisz.
    Podaj tylko czwarty komp. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-04-30 21:58:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-30 21:50, h.w.d.p. pisze:

    > stron www tez nie bylo. co tam na tym navigatorze paczyles?

    A widzisz, jednak strony www oglądałem. I Yahoo było.

    > to wina amigi?

    Nie, technologii.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2013-04-30 21:59:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:
    > Chyba ZX81 ;-)

    Palec się mnie omsknął.

    > sprawny, drugi kompletny :-)

    Pamiętam, że Spectrum+ był jednak rozczarowaniem, coś było z nim nie
    tak, mimo nowoczesnej prawie prawdziwej maszynowej klikającej klawiatury.

    BTW: Miałeś dedykowany monitor, czy telewizor junost jako monitor?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2013-04-30 22:11:52
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A widzisz, jednak strony www oglądałem. I Yahoo było.

    no dokladnie. i nic poza yahoo nie bylo. tak w uproszczeniu.

    > Nie, technologii.

    niestety. chociaz nie przypominam sobie zeby iglowy star drukowal az
    kilkanascie minut. troche przesadziles.

  • 27. Data: 2013-04-30 22:13:05
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-30 21:52, RadoslawF pisze:

    > Prowadzisz.
    > Podaj tylko czwarty komp. :-)

    atari st

    jest jakas nagroda?

  • 28. Data: 2013-04-30 22:13:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:59:22 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Pamiętam, że Spectrum+ był jednak rozczarowaniem, coś było z nim nie
    > tak, mimo nowoczesnej prawie prawdziwej maszynowej klikającej klawiatury.

    Nic takiego nie kojarze, miodzio bylo :-)

    > BTW: Miałeś dedykowany monitor, czy telewizor junost jako monitor?

    Hm... z tym "maniem" mialem podobnie do Ciebie, wiesz, karton i te sprawy,
    ale mialem w szkole sredniej dostep (jedna z pierwszych "skomputeryzowanych"
    szkol w polowie lat 80 w moim wojewodztwie) i tam byly monitory Neptun 156.
    Obraz zielona zyleta :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 29. Data: 2013-04-30 22:46:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-30 22:13, Użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > atari st
    >
    > jest jakas nagroda?

    Gratulacje.
    Nagrodą jest uścisk dłoni Prezesa, jak się trafi okazja.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2013-04-30 22:49:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-04-30 21:28, Piotr Rezmer wrote:
    [...]
    > Tych domowych nie kojarzę, ale pamiętam czasy ZX91 (klawiatura
    > membranowa) i super/duper ZX Spetrum 48k, do tego drugiego zrobiłem
    Coś słabo pamiętasz bo to był ZX81. :-D Końcówka mojej podstawówki.
    Widziałem też ma żywo ZX80 u kumpla kumpla ale nic na nim nie robiłem.
    :-D W końcówce podstawówki (albo I klasie liceum) w soboty jeździłem
    sobie też na Politechnikę Białostocką aby poszaleć w Fortranie na Odrze
    1305 :-D (studenci organizowali takie kursy dla małolatów). A gdy byłem
    w II czy III klasie liceum to szkoła dostała kilka jakichś Timeksów
    (klony ZX Spectrum) Czad panie po prostu. :-D

    Natomiast moja pierwsza własna maszyna to 486DX2 66 z 1MiB RAM. Wkrótce
    będzie i3770 z 16GiB. Jestem ciekawy czy porównując te sprzęty odniosę
    takie samo wrażenie co OP. :-D

    W każdym razie widzę, że tutaj jakiś Klub Seniora się zawiązał. :-D