  • 41. Data: 2013-08-17 21:09:53
    Temat: Re: Szukam tabletu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shady Sheik" 520fb52c$0$1228$6...@n...neostrada.pl

    > Bo one mają szczuplejsze palce i wysyłają tyle smsów, że po jakimś czasie mogą
    pisać na ekranowych jak stenotypistki? Ja muszę
    > sobie obrócić telefon o 90 st. żeby mi się się klawiatura powiększyła,
    > bo inaczej długo schodzi.

    Dla mnie im mniejszy/krótszy skok klawiszy i mniej brudu, tym lepiej. :)
    Jest (o czym pisałem do znudzenia?) rozpoznawanie mowy i są cwane algorytmy.
    Fakt -- Samsung miał fajną klawiaturę a Monster jej nie ma.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nu
    ance.swype.dtc

    Ale obok niej są inne, pewnie też dobre.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2013-08-17 21:11:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shady Sheik" <x...@g...com> wrote in message

> [...]
    > że po jakimś czasie mogą pisać na ekranowych jak stenotypistki?
    > Ja muszę sobie obrócić telefon o 90 st. żeby mi się się klawiatura

    To może powinieneś schudnąć nieco, to Ci palce też schudną :-)

  • 43. Data: 2013-08-17 21:33:49
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-17 21:11, Pszemol pisze:
    > "Shady Sheik" <x...@g...com> wrote in message

    > To może powinieneś schudnąć nieco, to Ci palce też schudną :-)

    Nie mam nadwagi. W porywach do 75 kg przy 180 cm.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 44. Data: 2013-08-19 10:51:40
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2013 19:30:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > TV podłączony do APka bezpośrednio, czy jakoś inaczej?
    > Ja podłączyłem drutem RJ45 do APCka łączącego się z APkiem.
    TV podłączony poprzez WiFi do netu, tablet też WiFI do tego samego routera.
    Smart TV pokazuje na youtube, że można sparować TV z Androidem poprzez
    wejście na link youtube.com/cośtcośtam i wpisanie jakiś literek i cyferek.
    Poszło od strzału i działa - nie kombinuję dalej jak.

    > Mam aż dwa smartfony, jeden sprzedam, gdy zakończę kupowanie drugiego. :)
    > Oba smartfony dobrze spisują się jako APki, ale IMO wolę mieć 3G w tablecie.
    > Oba mogą nadawać (po BT) sygnał odbierany z odbiornika GPS i jednocześnie
    > mogą łączyć 3G z WiFi. Od biedy takie coś może istnieć, ale IMO nie jest
    > to zbyt ;) wygodne.
    Może być problem z mocą sygnału z takiego AP, myślę na całe mieszkanie to
    na raczej nie starczy.
    Może są rutery, gdzie ładujesz sima z Aero2 i dajesz po WiFi w
    pomieszczeniach? Knuję jak najtańsze rozwiązanie.

    --
    Franc

  • 45. Data: 2013-08-19 18:29:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" zjdx64ze3o5t.pbqd3iptliqd$....@4...net

> [...]
    > wejście na link youtube.com/cośtcośtam i wpisanie jakiś literek i cyferek.
    > Poszło od strzału i działa - nie kombinuję dalej jak.

    Ja mam:

    TV<-RJ45->APC<~WiFi~>AP<~WiFi~>smartfon

> [...]
    > Może są rutery, gdzie ładujesz sima z Aero2 i dajesz po WiFi w
    > pomieszczeniach? Knuję jak najtańsze rozwiązanie.

    Akurat mylisz się -- zasięg takiego APka jest niewiele gorszy niż tanich
    (340 Tplinka czy temu podobna Tenda) APków. Od Tendy mam na smartfonach
    mniej od 15 dB aż do 35 dB, czyli niby sporo, ale na smartfon można
    znaleźć lepsze miejsce niż na APka.

    Monster ma **chyba** silniejszy sygnał (aż do 15 dB różnicy) od Ace.
    Chyba, bo bywa i tak, że Monster jest słabszy o kilka dB od Ace,
    a nie chcę prowadzić szczegółowych dociekań.

    Tak czy siak -- na mieszkanie raczej starczy.

    Na samochód (a raczej to do samochodu para) czy używanie w parku -- starczy bez
    trudu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'