eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzukam skrzyni do Seat IBIZA, jaki to nr katalogowy i jak wymienic w niej olej ? › Szukam skrzyni do Seat IBIZA, jaki to nr katalogowy i jak wymienic w niej olej ?
  • Data: 2012-01-13 22:21:49
    Temat: Szukam skrzyni do Seat IBIZA, jaki to nr katalogowy i jak wymienic w niej olej ?
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w zwiazku z tym iz posypala mi sie skrzynia
    poszukuje skrzyni do SEAT IBIZA rok 2000
    silnik 1.6 ALM 8V 75KM

    skrzynka miala przebieg ok 320tys

    patrzac na allegro skrzyn jest pelno
    wiekszosc z demontazu, czesc po regeneracji
    jeszcze inne drozsze z gwarancja

    problem w tym ze nie wiem jakiej szukac
    ponoc jest to krotsza wersja z czarna zaslepka z tylu

    syszalem tez torie o wymienie oleju iz mogla przebiec nieprawidlowo
    czy w tej skrzyni wogole trzebabylo wymieniec olej ?
    ponoc olej wymienia sie przy aucie ustawionym o jakis kat
    wzgledem auta lewa prawa strona
    zalewa sie robi kilka km i ponownie uzupelnia
    przelanie skutkuje nieszczelnosciami
    zbyt mala ilosc padem skrzyni, jak jest w przypadku tej skrzyni ?